Kapitel 20 Only You


Niall                    Summer                  Kelley
 
Ur Summers perspektiv.
 
Vi  knackar på dörren och en blond kille öppnar jag har för mig att han är Niall.
-Hej(Niall?)
-Hej(Kelley)
-Hej jag heter Niall du måste vara Summer(Niall)
YES jag hade rätt namn.
-Ja det är jag(Jag)
Vi går in i vardagsrummet där resten sitter och alla glor på mig.
-Louis du sa inte att hon va SÅ liten jag trodde jag kunde stöta på henne(Harry)
-Sorry Harry menade inget illa(Louis)
Jag ler mot dom och sätter mig bredvid Niall som redan har satt sig i soffan.
Vi diskuterar om vi ska se Toy Story eller Grease och till slut så är det bara jag kvar och den jag väljer blir det har dom bestämt sig för.
-Jag vill inte se på Toy story jag vill se Grease(Jag)
Louis och Niall flygger upp och gör en slags seger dans och jag börjar skratta.
 
När vi sett klart filmn vill ingen att vi ska gå så vi betämmer oss för att ha lite skoj och Niall springer och hämtar sin gitarr och om jag ska vara ärlig så gillar jag Niall liksom han skulle lugnt kunna bli som en bror för mig.
-Kan vi inte sjunga(Niall)
Han börjar spela på Torn en av mina favorit låtar så jag sjunger självklart med och när vi kommer till refrängen tystnar alla förutom jag för jag har aldrig vart blyg för att sjunga så varför inte fortsätta.
-Du är sjukt duktig(Niall)
-Tack men ni är bättre(Jag)
Vi snackar ett bra tag och killarna kommer in på att dom ska ha en konsärt i morgon som dom vill att JAG lilla 9 åriga Summer ska sjunga med i en låt på.
-Du kan sjunga med i More than this och sjunga med mig i mitt solo(Niall)
-Okej(Jag)
Dom lär mig det jag ska sjunga och jag ser hur Kelley och Louis byter blickar hela tiden.
---------------
okej jag har en fråga hur svårt är det att slänga in en liten kommentar här på bloggen jag vet att ni läser så snälla ödsla lite tid på att skriv en kommentar jag ödslar ju tid på att skriva kapitel till er

Kommentarer
Postat av: Jojoo

Meeeera!:D

2012-07-22 @ 15:56:32
Postat av: natte

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer <3

2012-07-22 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0