Kapitel 20 My story

3 år senare
 
Malins perspektiv
 
Så mycket har hänt på 3 år One Direction är inte ett pojkband längre me dom är fortfarande kända jag har inte träffat någon av killarna sen jag sa nej till att ta Niall tillbaka.Bara någon vecka efter det så åkte killarna på turne och jag flyttade till Sverige för att komma bort från engelskan så nu bor jag i Stockholm med min son på 2 år jag hade en kille som hete Tomas men han lämna mig när jag blev gravid.Min son heter James Niall Heras.
-Malin Malin Malin Malin(Julia)
Julia är min bästa kompis jag har inte berättat för henne om tiden med Niall jag  vet att jag borde men jag kan inte.
-Killarna ska ha  en signering i dag (Julia)
-Okej ska du gå(Jag)
-Nej vi ska gå(Julia)
-Me hur blir det med James(Jag)
-Kom igen ta med han det är ju inte så farligt(Julia)
-Jag ska hålla mig i ut kanten(Jag)
Jag tog på mig min jacka och ler jag är en tjej på 21 år med en son på 2 jag får ofta blickar men det bryr jag mig inte i.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag har inte vart mig själv sen jag kom hem för 3 år sen efter en turne och Malin va borta jg har inte sett henne på 3 år.
-Niall vad tänker du på(Liam)
-Tror du jag skulle känna igen henne om jag såg henne någon gång igen(Jag)
-Det tror jag säkert(Liam)
 
När vi sätter oss på våra platser vid bordet så ler jag jag gillar Sverige vi har speciela band hitt.
-Hej vad heter du(Jag)
-Julia(Julia)
Jag skriver på bilden när jag märker att hon håller en liten kille i famnen han är kansek runt2-3 år gammal.
-Är det din son(Jag)
-Nej det är min bästis son hon skulle parkera bilen så då tar jag hand om lilla James(Julia)
Jag ler när jag tänker att han hetter James det gör ju jag med Vilket sammanträffande.
När tjejen går ner och släpper ner killen så springer han till en tjej jag mycket väl känner igen MALIN.
Jag reser mig och känner Liams hand på min och han tittar på mig.
-Malin(Jag)
Jag rycker åt mig min hand och springer fram till henne.
-Malin..(Jag)
-Niall(Malin)
-Malin hur kommer det sig att Niall Horan känner dig(Julia)
-Lång historia(Malin)
-Så vad heter din son mer än James(Jag)
-James Niall Heras(Malin)
Hon hade döpt han efter mig.....
----------------------------------
 
Jag är sjukt sjukt ledsen men jag HATAR den här novellen så jag avslutar den NU och börjar på en ny som kommer bli SÅ mycket bättre.
PS något bra tjej namn förslag och vem vill ni att den ska handla om 
 

Kommentarer
Postat av: Natali

Nej du kan inte sluta nu!!!!!!!!
den var ju jätte bra!!!!!

2012-07-17 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0