Kapitel 2 Only You

Ur Louis perspektiv.
 
Jag hade bestämt att berätta för Kelley vem jag va bara för att hon hade blivit en riktigt bra vän jag snackade mycket om henne killarna tyckte jag snackade FÖR mycket om henne.
Jag ville inte berätta över twitter att jag va en av hennes stora idoler så jag bestämde tid på ett café i stockholm tills nästa vecka då vi skulle ditt och spela in.
-Niall gissa vad jag ska gö ästa vecka(Jag)
-Jag vet inte men jag har en känsla att jag snart kommer få veta det(Niall)
-Jag ska träffa Kelley(Jag)
-Varför är jag inte förvånad(Niall)
Harry kommer ut i lägenheten med en stor väska och jag tittar konstigt på han det där är ju min väska.
-Harry det där är min väska(Jag)
-Jag vet och det är dina grejer i den jag packade åt dig efter som du bara satt och snacka med hon tjejen Kelley vi ker ju i kväll om du kommer i håg det(Harry)
-Åh vad snällt av dig Hazza tog du med min randiga tröja(Jag)
-Jag tog med bara randiga tröjer Louis för det va typ det enda jag hitta i din garderob som jag vet att du använder(Harry)
-Jaha okej(Jag)
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
I morgon klockan 2 ska jag ficka med William vi ska ses på nått café han kände till.
Jag sitter i min lägenhet och plockar upp det sista jag har vart så inne i mitt jobb som model så att jag inte haft tid.
Jag älskar värkligen mitt jobb det är underbart.
Jag tar på mig mina natt kläder och kryper ner i sängen i morgon ska jag få träffa killen som fick mig att le av att bara skriva till mig.
 
Jag vaknar av att solen lysser in på mig.Jag tar upp mobilen och ser att den är 10 jippi jag vakna tidigare än vanligt.
Jag går in i badrummet och gör mig i årdning innan jag gr och väljer kläder.
Jag tar på mig ett par neon gula bycker och ett svart linne.
Efter att klätt på mig springer jag ner och äter frukost.Jag funderar på att platta mitt små vågiga hår men jag väljer att inte göra det för det tar bara tid och jag gillar ju mina våger.
Jag tar mina svarta balerinor och sätter mig på tunelbanan som ska ta ungefär en halv timme.
När jag går av på stationen och börjar gå mot det stället jag och William bestämt tid att träffas så ser jag hur några små tjejer studsar ner mot något ställe längre ner på gatan där det stå mer personer.
Jag sturntar i det utan går bara in på cafét och beställer en varm choklad.Jag sätter mig vid ett litet bord vid väggen.
Klockan närmar sig 2 när dörren öppnas och självaste ONE DIRECTION kliver in.Jag tittar på dom innan jag rycker på axlarna dom är bra men jag är inte ett jätte fan av dom.Jag vet ju vad dom heter och så men jag stalkar dom inte.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag tittar rut i Cafét är jag känner hur Niall slår till mig och nickar mot en tjej som sitter lite längre bort med blicken ner i sin kopp.
Jag går sakta ditt och hon tittar upp och jag ser att det är Kelley från hennes bilder på twitter.
-Hej (Jag)
-Hej..(Kelley)
-Jag heter Louis(Jag)
-Jag vet vem du är du är en av killarna i One Direction(Kelley)
-Jag heter Louis William Tomlinson(Jag)
Hon stannar till innan hon reser på sig.
Hon reser sig upp och innan jag hinner blinka har hon gått in på toan och killarna står vid mig.
-Är det hon(Niall)
-Ja(Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0