Kapitel 2 My story

Ur Malins perspektiv.
 
 Vi står ganska långt bak men jag ser ändå när killarna går upp på scen det gör ont att se Niall efter som vad ska jag göra gå fram och säga "Hej Niall minns du mig Malin vi va bästisar innan jag dissade dig totalt och tappade kontakten med dig"
-HEJ HUR MÅR NI(Harry)
Alla skriker utom jag då jag är inget fan men jag vet ju vad dom heter Isabelle berättar allt.
 
När dom börjar signera så hamnar Isabelle längst bak i kön så jag får stå där lite ensam medans alla tjejer försvinner ut i en kö.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag sitter uppe på scen och tittar på dom som inte ställt sig i kö jag ser några killar sen en tjej som har blå chinos och ett svart linne hon ser bekant ut men jag vet inte varför.
Hon tar upp sin mobil och för den mot örat jag undrar varför jag känner igen henne hon är för bekant för att vara ett fan.
Just är jag är som mäst inne i mina dagdrömmar så tittar hon upp och möter min blick det är då jag ser när jag tittar in i dom där havs blå ögonen jag vet vem det är det är Malin.
-Niall kan jag få ta en bild med dig(en tjej)
Jag nickar och sliter blicken från Malin som värkligen inte är sig lik hon må va kort precis som förut men  hon är inte mullig och har ingen tandställning.
-MALIN JAG ÄR SNART FRAME SEN KAN VI DRA OCH FIKA(En tjej längre bak i kön)
-TA DEN TID DU BEHÖVER JAG HAR INGEN BRÅSKA ATT FÅ HÖRA "ÅH JAG RÖRDE DOM NÄSTAN ÅH DOM SNACKADE MED MIG"(Malin)
Hennes röst har fortfarande irländskaksent precis som min.
Tjejen längre bak ler mot Malin.
När hon kommer fram till mig ler hon stort och jag vet precis vad jag ska göra.
-Hej kan du g den här lappen till din kompis det är viktigt och du får inte läsa(Jag)
Jag räker över en lapp med mitt nummer och hon nickar och ler.
 
Ur Isabelles perspektiv.
 
Nial värkar ha känt igen Malin efter som han bad mig ge henne en lapp och jag är ganska säker på att det är  hans nummer.
Jag springer ner till Malin och räker över henne lappen.
-Vad är det här(Malin)
-Niall bad mig ge det till dig(Jag)
Hon viker upp den och tittar på den innan hon lägger den i fickan som inget har hänt.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
När vi kommer till bilen tittar killarna på mig.
-Vad var det för lapp du gav den där tjejen(Liam)
-Det var mitt nummer(Jag)
-Är du dum eller du kan ju inte ge ett fan ditt nummer(Harry)
-Hon skulle ge det till sin kompis(Jag)
-Hjälper det eller(Louis)
-Nämnde jag att dena kompis heter Malin och kommer från Mullingar(Jag)
Dom tittar storögt på mig.
-Är det hon tjejen du snackar så mycket om(Zayn)
Jag nickar och dom busvisslar som vanligt alltså.
 

Kommentarer
Postat av: YoloNovell

Hejhej :) Jag har precis börjat på en One Direction novell och det skulle vara jättekul om du skulle vilja läsa den, och ev. kommentera vad du tycker! KRAM

Om du inte är en directioner eller inte gillar noveller så ber jag om ursäkt!

FÖRSTA DELEN: http://yolonovell.blogg.se/2012/july/do-you-feel-the-same-1.html#comment

Svar: klart jag vill läsa den och dum sak att skriva om du inte är en directioner så ber jag om ursäkt jag ÄLSKAR 1D bara så du vet och läser gärna din novell
Erika A

2012-07-07 @ 09:19:22
URL: http://yolonovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0