Kapitel 2 Bieber

 
Ur Carlys perspektiv.
 
När jag kommer ner frå scen så tittar mamma på mig med en lycklig blick.
-Gumman gumman titta vad jag fick skickat från sjukhuset(Mamma)
Jag tar det vita kuväret från henne och läser papret som ligger i.
Jag ler stort hela tiden det står att jag har friskförklaras.
-Det är sjukt bra(Jag)
-Nu kommer vi till dom andra nyheterna(Mamma)
-Vad(Jag)
-Vi ska flytta till London och Caty får följa med(Mamma)
-SKA VI TILL LONDON OCH CATY MED(Jag)
Hon nickar och jag ler jag må älska Kanada men jag har alltid och då menar jag alltid velat bo i London min pappas hemstad.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag sätter mig vid datorn och ser att Justin Bieber har twittrat för typ 1 minut sen.
det står:
@CarlyBieber jag kommer sakna di jag hoppas vi ses snart jag kommer att hälsa på dig ofta!
 
Jag fattar inget vad menar han med det
 
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag kliver ur planet och ler stort mot det som ska bli mitt hem Londo.
Caty kommer ut bakom mig med ungefär lika stort leende.
-Nu rockar vi det här stället(Caty)
-Absolut(Jag)
Mamma och pappa är redan här så vi tar en taxi till ditt vårt hus är.
-OMG så sjukt stort det är ju störe än det jag hade hemma i Kanada(Jag)
-Shopping?(Caty)
-Du läser mina tankar.
Vi går in på det som ska bli vårt rum och ser två WIC det är ju underbart envarsin det kommer bli amazing.
Vi ler mot varandra sen springer vi ner och ska just gå till stan när vi ser en man sitta vid köksbordet med mamma och pappa.
-Här är våran dotter Carly och hennes bästis Caty(Mamma)
-Hej(Jag och Carly)
-Hej jag heter Paul och bor mitt i mot här(Paul)
Vi ler innan vi fortsätter ut och ska börja våra shopping runda.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag kliver ut ur vårat hus exakt samtidigt som två tjejer kommer gående förbi eller de ena går och den andra hoppar.
Jag käner igen den ena från något men jag vet inte från vad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättebra!

2012-07-27 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0