Kapitel 19 Only You

  Louis                         Summer                  Kelley och Filip
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag sitter i säkert 2 timmar med Kelley och lilla Summer.
-LOUIS KOM GENAST HITT MED DIG VI SKA ÅKA HEM NU(Harry)
Jag säger hej då och skyndar mig i kap hann.
-Så bjöd du ut henne(Harry)
-Nej(Jag)
-Vafan Louis du satt sär i över 2 timmar och bjöd inte ut henne(Harry)
-Förlåt då men vi snackade och Summer var ju där(Jag)
-Summer?(Harry)
-Lilla tjejen(Jag)
Dom andra står redan vid bilen och jag ler mot dom.
-hej grabbar(Jag)
-Hej Louis(Niall)
 
När vi kommer hem så lägger jag mig i solen vid poolen och smsar med Kelley.
 
To Kelley:
Kan inte du och Summer komma över och se film i kväll?
 
From Kelley:
Jo det skulle vi väl.
 
Jag ler och springer in i huset och börjar städa och Harry tittar med fundersam blick på mig han är nog inte van vid att se mig så här glad.
-Summer och Kelley kommer över i kväll för att se på film smsar du dom andra killarna.(JAG)
Harry nickar lydigt och jag ler mot han.
 
Ur Kelleys perspektiv
 
Jag går fram till Filip som just kommit hem med ett stort leende.
-Filip jag och Summer är bjudna till Louis hus i kväll snälla vi får gå(Jag)
-Jaja(Filip)
Han ler mot mig och jag ler tillbaka.
 
Ur Summers perspektiv.
 
Jag sitter på ängen lite i från vårt hus och tänker på att min mamma inte vill ha mig mer jag vet att Filip har sagt att hon inte kan ta hand om mig men hon seriöst slängde ut mig på gatan.
Jag reser mig och går tillbaka till huset där jag träffar en glad Kelley.
-Du och jag ska till killarna om en halv timme(Kelley)
-Okej(Jag)
 
När vi går mot killarnas hus ler jag faktist lite det är kul att vara med Kelley för hon är så UNDERBAR

Kommentarer
Postat av: Din bäffis:D

MEEEEEEEEEEEER!!!

2012-07-22 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0