Kapitel 19 My story

Ur Nialls perspektiv.
 
Hon vänder om och jag kan inte slita min blick från hennes kropp det ända hon har som överdel är ju en sport BH.
Min mobil ringer och et står Zayn på displayen.
-Niall..(Jag)
-NIALL(Louis)
-Louis jag har en fråga varför ringer du aldrig från din egen mobil?(Jag)
-Det ör inte lika kul(Louis)
-Inte intresant att veta(Jag)
 
Ur Malins perspektiv.
 
Jag tog upp min mobil och loggar in på Twitter som jag inte vart inne på evigheter.
Jag tittar vad folk skrivit till mig och ångrar genast att jag loggade in.Tårarna är inte långt borta när jag går förbi Niall ute i hallen han står och snackar i telefon när jag skyndar mig förbi och bort från han.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag snackar med Niall när jag hör hur han helt plötsligt blir frånvarande han bara mmar till svar på allt det måste vara något.
-Louis kan jag få tillbaka min mobil nu(Zayn)
-Nej(Jag)
Jag försöker få kontakt med Niall men det går inte det ända jag hörr är hur han säger Vad hände nyss Vad hände nyss Vad hände nyss.
 
Ur Ulriks perspektiv.
 
Jag och Filip sitter på planet till London vi bestämde att vi skulle överaska Malin.Miranda kommer ju om några dagar men vi tyckte det skulle vara kul att se henne.
Ska jag vara ärlig så tycker jag hon är HET och inte lite heller om jag har tid kanske jag ska fråga henne på en dejt.
-Ulrik vi ska landa nu(Filip)
Jag ler mot han innan jag tar  på mig bältet och ler.
 
När vi fått våra väskor så skyndar vi oss och tar en taxi och Filip säger en adress som jag inte har någon aning om vart den ligger.
-Filip har du var hos hon förut(Jag)
-Klart jag har hon är ju min kusin(Filip)
Efter tio minuter stannar vi utanför ett hyreshus och Filip går ut och jag följer lydigt efter.
-FILIP(Malin)
Vi tittar upp mot en av balkongerna och där står hon och hänger över räket med ett stort leende innan hon springer och kommer ner till oss men inte lägger hon märke till mig utan bara Filip.
-Hej på dig Malin(Jag)
-Åh hej Ulrik..(Malin)
Hon låter inte lika glad som när hon hälsa på Filip då men vem bryr sig.
-MALIN(En kille längre ner på gatan)
-LOUIS(Malin)
Hon springer ner till han och han lyfter upp henne och bredvid han står en annan tjej som Malin genast kramar om vad är det för specielt med dom där då.
 
Ur Malins perspektiv.
 
-Så vilka är killarna(Louis)
-Filip och Ulrik min kusin och hans vän(Jag)
Igentligen vet jag inte vad Ulrik gör här han har inget med mig att göra han är typ som Johan dryg och DRYG.
-Okej men Malin jag tycker du borde snacka med Niall han är inte sig lik jag snacka med han tidigare i dag i telefon han betedesig jätte konstigt(Louis)
-Var det dig han snacka med(Jag)
-Vad snackar du om(Louis)
-Vid dans lokalen(Jag)
-Dansar du(Eleanor)
-Ja(Jag)
-Det måste du vissa oss någon gång lova(Louis)
-Okej(Jag)
Jag kramar om dom och tar deras händer och drar med dom bort till Filip och....Ulrik.
-Filip det här är Louis och Eleanor(Jag)
-Det är han killen Miranda har hela rummet fullt av(Filip)
-Ja precis(Jag)
Vi skrattar och Louis och Eleanor följer med oss in.
-Ska vi se på skräckfilm(Ulrik)
-Nja jag gillar inte det kan vi inte se Grease(Louis)
-Är du en tanis eller(Ulrik)
-Jag vill också se Grease det är en av mina favorit filmer(Jag)
-Komiskt (Louis)
-Jag håller med Louis och Malin(Eleanor)
-Kan vi inte bjda över rästen av killarna snälla du behöver inte snacka med Nialler om du inte vill(Louis)
-Okej det var ju ett tag sen man såg killarna(Jag)
 
Ur Ulriks perspektiv.
 
Jag vet inte varför men jag gillar inte den här killen inte alls jag slår vad om att jag inte gillar dom andra heller men det skulle jag aldrig säga högt.
-Ulrik jag hörde att du var känd i Sverige(Eleanor)
-Ja jag är en flickidol(Jag)
-Kan du inte spela något(Louis)
Jag tar fram min gitarr som jag alltid har med mig och börjar spela på Life.
 
När jag sjngit typ halva låten plingar det på dörren och Malin ler stort.
-Killarna(Malin)
Hon springer mot dörren och öppnar och där står rästen av killarna i One Direction.
-Det här är Filip min kusin(Malin)
Hon ler och pekar på Filip.
-Vem är det(En av killarna)
-Det Liam det är Ulrik...(Malin)
Hon låter inte lika glad längre.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
När jag kommer in i lägenheten ser jag han killen Ulrik Munther tror jag det va vad fan gör han här.
Jag måste snacka med Malin hon måste bli min igen jag klarar mig inte utan henne.
-Malin kan vi snacka(Jag)
Hon spricker upp i ett leende och nickar och jag käner han Ulriks blickar på mig när vi går in i Malins rum.
-Malin jag vill ha dig tillbaka snälla ka vi inte bara börja om igen(Jag
--------------------
Så vad tror ni hoon kommer svara

Kommentarer
Postat av: Emy

Jättebra, meeer!

2012-07-16 @ 21:22:18
Postat av: ayya

mer jättebra

2012-07-16 @ 22:46:40
Postat av: Rabies Smittad Kanin

U Wanna Kill Me U Cant Stop Wraite Tere!!!!

2012-07-17 @ 20:09:16
Postat av: Rabies Smittad Kanin

U Wanna Kill Me U Cant Stop Wraite Tere!!!!

2012-07-17 @ 20:09:20
Postat av: Emma

Är detta sista!! Vill ju veta mer!!! :(

2012-08-16 @ 21:47:07
URL: http://emmaslliviord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0