Kapitel 19 Hope

Ur Louis perspektiv.
 
Tjejen jag sett halvt död eller vad man ska säga stog nu framför mig det var kanske en lite chock för mig men vem bryr sig så länge Niall är glad.
-Jag är hungrig(Niall)
-Jag med(Alva)
-NANDOS(Niall)
-Visst(Alva)
-Följer ni med(Niall)
-Visst varför inte(Jag)
Vi alla gick ut i hallen då jag märkte att Alva hade Nialls tröja på sig.
-Niall du fattar väll att du aldrig kommer få se din keps igen för den har jag kidnappat nu(Alva)
-Har du tagit min keps som gissla(Niall)
 
Ur Zayns perspektiv.
 
-Jag är lycklig för henne det är underbart att hon hitta Niall(Bella)
-Bells jag älskar dig(Jag)
-Jag älskar dig med Zayn(Bella)
Jag älskade henne det var därför det var svårt att lämna henne men jag är tvungen jag och killarna ska på turne och allt och jag hinner inte med en tjej.
-Bells jag älskar dig det är därför det gör ont att säga att vi inte kan va tillsammans(Jag)
 
Ur Bellas perspektiv.
 
Hur kan han göra något sånt mot mig jag tittar på han innan jag vänder om och går hem till mig och låter tårarna rinna jag älska han men han har inte tid med mig.
-Bella är du redan hemma(Paul)
Jag svarar inte utan går bara upp på mitt rum men möter Paul i trappan och han tittar oroligt på mig.
-Vad har hänt Bells(Paul)
-Zayn är en stor fet idiot(Jag)
-Kom Bells vi sätter oss och snackar om det över en kopp te du ser ut som du behöver en(Paul)
Jag nickar tacksamt till han innan jag följer med han ner.
-Så vad har hänt mellan dig och Zayn(Paul)
-Han gjore slut med mig för att han tror att han inte har tid att träffa mig under turnen(Jag)
-Då får han en chock när han får reda på att du och din NYA syrra ska med(Paul)
-Precis vad jag tänkte med(Jag)
-Varför sa du inget(Paul)
-Jag ville inte om han tror han inte har tid med mig är det hans problem inte mitt(Jag)
-Men du ska ju inte behöva gråta över en kille(Paul)
-Jag behöver gråta i bland få ut alla känslor(Jag)
-Du vet att jag alltid finns när du behöver mig.(Paul)
-Tack Paul du är en riktig vän även fast du är gammal(Jag)
-Jag är inte gammal(Paul)
-Du fattar var jag menar med gammal(Jag)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0