Kapitel 18 Only You

Jg tänkte börja med att ha bilder till kapitlet!
---------------
Summer                 Kelley           killarna
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
När jag kommer hem så går jag raka vägen in i vardags rummet och får världens chock där sitter e liten flicka.
-Vem är du(Jag)
-Jag heter Summer(Summer)
-Vad gör du här(Jag)
-Jag ska bo här(Summer)
-Okej jag är Kelley(Jag)
Jag vet fortfarande inte vem den här Summer är men hon utstrålar värme.
Just när jag står där kommer Filip in i rummet han ler mot mig som om det är det naturligaste i världen att det sitter en främling i soffan.
-Kelley jag ser att du träffat Summer(Filip)
Jag ler och han nickar mot köket som om han vill snacka med mig där.
Jag följer med ha ut och han tittar sorgset på mig.
-Summer är din fasters barn din faster klarade inte av att ha henne så jag sa att hon kunde få bo här jag hoppas inte du har något i mot det(Filip)
-Nej då me det betyder ju att hon är min kusin(Jag)
-Ja och hon kommer från Doncaster.(Filip)
Jag nickar och ler innan jag går ut till henne igen.
-Så hur gammal är du då(Jag)
-9(Summer)
-Vill du följa med ut och shoppa så ka jag vissa dig London(Jag)
Hon nickar och ler och jag bestämmer mig för att behandla henne som en syster.
Vi går i massa affärer och skrattar jätte mycket.
-Så här kul har jag inte haft på evigheter(Summer)
-Det är alltid kul att shoppa i London(Jag)
-Ska vi fika(Summer)
Jag ickar och vi går och sätter oss på närmaste cafe där vi köper en varsin cola och kladdkaka.
-Titta Kelley det är dom där killarna från det där bandet One någonting alla tjejer i min föra skola snacka om dom(Summer)
Jag vänder mig och Louis får syn på mig och jag vinkar och han börjar gå mot oss.
-Känner du dom(Summer)
-Typ(Jag)
Hon ler det där underbart gulliga leendet.
-Kelley här sitter du och fikar med en liten flicka(Louis)
-Louis det här är Summer Summer det här är Louis(Jag)
-Hej Summer(Louis)
-Hejsan Louis(Summer)
-Kan jag sätta mig(Louis)
Jag ickar och han sätter sig bredvid oss och vi snackar ett tag och Louis och Summer kommer jätte bra överens.
-Så du kommer från Doncaster där är jag med i från(Louis)
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag vet inte vad den här lilla tjejen är till Kelley men det jag vet är att hon heter Summer.
-Så Summer vad heter du mer än Summer.(Jag)
-Jag heter Summer Maria Heros(Summer)
-Maria(Kelley)
-Ja(Summer)
Kelley börjar le.
-Det heter jag med jag heter Kelley Maria Heros(Kelley)
Jag är en aning förvirad men vem bryr sig jag sitter bredvid Kelley tjejen jag för bara någon dag sen satt och grätt över att jag inte träffa.

Kommentarer
Postat av: Erika Anestedt

hej

2012-07-22 @ 06:55:13
URL: http://erikasfilmblogg.blogg.se/
Postat av: Erika Anestedt

hej

2012-07-22 @ 06:55:13
URL: http://erikasfilmblogg.blogg.se/
Postat av: natte

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer <3

2012-07-22 @ 07:58:41
Postat av: Anonym

Mer

2012-07-22 @ 10:22:54
Postat av: Isabell

Får man vara med? Jag kan spela Harrys flickvän :D

Svar: sorry men jag skriver bara om på hittade karaktärer så jag kan ha hela min historia för jag vet redan vad som kommer hända
Erika A

2012-07-22 @ 10:36:14
Postat av: Isabell

Synd :( Men grabbarna är ju inte påhittade ju, dom är ju riktiga ju

Svar: men det är ju en One Direction novell men liksom jag tycker det är så komplicerat det finns andra noveller som gör med "värkliga" personer så här men det är inte min grej jag tycker om att skriva om One Direction och tjejen som man kan fantisera hur vilt man vill om som vilken hår färg ho ska ha hur gammal hon är hur hennes ögon ser ut hur lång hon är vad hon gillar hur hennes familj ser ut och allt sånt det blir SÅ mycket lättare tycker jag !ledsen att göra dig besviken me jag gör inte så på mina noveller jag har skrivit om andra idoler också förut och har aldrig gjort så och det är nog bara ite min grej
Erika A

2012-07-22 @ 11:02:52
Postat av: Isabell

Okej, synd, men nästa gång kanske

2012-07-22 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0