Kapitel 18 Hope

Ur Nialls perspektiv.
 
Framför mig STÅR den tjejen som har legat i koma jätte länge.
-Hej på er trevligt att se er med(Alva)
Jag skakar på huvet innan jag springer fram och kramar om henne.
-Alva(Bella)
-Jag fattar inte hur du årkade ligga så där i 6 år det var ju sjukt jobbigt(Alva)
-Haha jag vet inte hur jag lyckades men jag måste ju lyckats på något viss(Bella)
Jag håller fortfarande om Alva.
-När vaknade du(Jag)
-För 3 timmar sen jag ska få åka hem i dag föresten så snälla jag får låna kläder jag har inget att ha på mig(Alva)
-Jag har byxer sen evigheter tillbaka i fotändan av din säng fråga inte varför(Bella)
Alva ler och ser lycklig ut när hon tar på sig dom blå mjukisbyxerna.
-Här(Jag)
Jag tar av mig min munkjacka och ger den till henne och hon tar glatt i mot den.
-Föresten Bells läkarna har snackat med dina föräldrar och jag får bo hos dig dom är mina nya föräldrar(Alva)
-AHHH JAG HAR EN SYSTER OSM JAG ÄLSKAR(Bella)
Jag ler och kramar om Alva igen.
-Jo föresten Niall jag glömde säga det jag är kär i dig med(Alva)
Jag ler mot henne och kramar om henne igen.
-Kom så åker vi hem och överaskar killarna(Bella)
-JAAA(Alva)
 
Alva skrev ut sig själv och vi körde hem till killarna med MIN bil och Alva ler hela tiden mot mig och dom där underbart gröna ögonen kan smälta mig.
 
-KILLAR VI ÄR HEMMA(Jag)
-DU ÄR HEMMA TIDIGT DET HAR BARA GÅTT EN TIMME SE DU ÅKTE TRÖTNAT PÅ ALVA REDAN(Louis)
Dom sitter i vardags rummet och vissar ingen uppmärksam het till oss när vi kommer in utan dom glor bara på tv.
-Jätte kul Louis jag tror jag skrattar i hjäl mig(Alva)
Alla rycker till av rösten efter som det bara är Zayn som hört den förut så behöver han inte vända sig om för att se vem det är han vet.
-ALVA(Louis)
-Hej Louis(Alva)
Hon ler stort där hon står med min arm runt sig.
-HON LEVER(Louis)
-Nej Louis jag är död jag tror dom redan fattat att jag lever(Alva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0