Kapitel 17 Only You

Ur Kelleys perspektiv.
 
Louis...Louis...LOUIS det är det enda jag tänker på just nu  Louis står här framför mig Louis han jag är krä i Louis som gjort slute med Eleanor.
Jag vänder mig bort från Louis till Danielle.
-Ska vi se film snart eller(Jag)
-VAD SKA NI SE FÖR FILM(Liam)
-Jag saknar dig(Jag)
-VAD ÄR DET FÖR FILM?(Niall)
-En svensk min favorit film(Jag)
-Men vi kan inte svenska(Liam)
-Vi kan ha på engelska och svensk text(JAG)
Dom ler stort alla och sätter sig och Louis sätter sig ner bredvid mig VARFÖR blir JAG så glad över det?
Niall rusar ut i köket och kommer snart tilbaka med chips och jag börjar skratta.
 
Ur Louis perspekiv.
 
När filmen är slut har Kelley somnat mot min axel hon är så gullig och filmen den va ganska bra faktist.
Niall och Liam sitter och gråter och Danielle med för den delen.
-Seriöst sluta böla(Harry)
-Men hon dog ju och Stefan är ett SVIN(Niall)
-Niall du lever dig i i filmen för mycket(Jag)
Kelley vaknar och tittar sig sömningt omkring.
Sen helt plötsligt blir hon klar vaken.
-Vad är klockan(Kelley)
-1 Typ(jag)
-FAN Jag skulle vart hemma för en timme sen(Kelley)
-Vad snackar du om bor du inte själv här(Niall)
-nej jag bor hos Filip min morbror(Kelley)
-Din vaddå(Harry)
-Morbror(Jag)
-Tack Louis(Kelley)
Hon ler det där otroligt söta leendet bara hon kan le mot mig.
Jag käner hur jag rodnar och Kelley ler bara mer när hon ser det.
-----------
jag undrar egentligen hur många läser min novell ni kan väl släga in en kommentar
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar din novell <3

2012-07-22 @ 00:25:25
Postat av: natte

meeeeeeeeeeeeeeeeer <3

2012-07-22 @ 03:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0