Kapitel 16 Only You

Ur Zayns perspektiv.
 
-Öj killar Danielle har en tjej kompis hemma hos sig kan vi inte gå ditt och skrämma dom snälla(Liam)
-Erkänn det är bara för att du vill träffa Danielle(Louis)
Louis har blivit typ sitt vanliga skämtsamma jag men liksom han är fortfarande lite ja ledsen eller vad man ska säga.
-Men kom igen det skulle va kul erkän(Liam)
-Jaa(Harry)
-Danielle brukar ha mat hemma(Niall)
Alla skrattar och nickar.
-Jo kom igen jag vill skrämma lite folk(Louis)
-JAA(Liam)
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag ler det är skönt att inte deppa äve fast jag saknar att tänka på Kelley för det är svårt när man är med killarna.
Vi går hem till Danielle och så tyst vi kan så öppnar vi dörren och tassar in.
Jag hör röster från vardagsrummet.
-Vi lyssnar på musik(Danielle)
Jag hör hur hon sätter på någon låt.
-DET HÄR ÄR MIN FAVORIT LÅT(Den andra personen)
Jag har hört den där röste någonstans förut men jag kan inte sätta fingret på vart.
Vi smyger in i vardagsrummet och sätter oss bakom soffan och hör hur dom skrattar.
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Vi sitter i soffan och lyssnar på min favorit låt Too Little Too Late med Jojo.
-Sen hoppar Liam i och drar med sig Harry i farten(Danielle)
Vi skrattar Danielle berättar om en gång då hon och Liam va hemma hos ha och Harry kommer in när dom badar och Liam inte märker det och drar med sig Harry ner i poolen i stället.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Vi räknar till tre med fingrarna innan vi hoppar upp och skriker.
Danielle och.....KELLEY? skriker så högt att jag tror jag ska bli döv.
-LIAM DET DÄR VA INTE KUL(Danielle)
-JO DU SKULLE SETT DITT ANSIKTE(Liam)
Kelley sitter bara och granskar mig uppifrån och ner.
Jag står tyst helt tyst och tittar på henne.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag tittar på tjejen bredvid Danielle som står och tittar på Louis och Louis tittar på henne med.
Jag går fram till Niall som står och glor på Louis.
-Vem är tjejen(Jag)
-Kelley(Niall)
Då slår det mig Kelley tjejen Louis suttit och gråtit över i evigheter sitter i soffan bredvid Danielle.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0