Kapitel 16 Hope

Ur Nialls perspektiv.
 
"Jag går in i sjuk hus rummet och där inne står Alva och hon ler mot mig och hon ler stort också jag springer fram till henne och kramar om henne hårt jag älskar henne seriöst det gör jag jag älskar henne värkligen.
-Alva jag älskar dig(Jag)
-Niall jag älskar dig också(Alva)
Jag lutar mig fram och kysser henne den bästa kyssen i hela mitt liv."

Självklart var det bara en dröm men den va underbar endå.
-Louis jag åker till sjukhuset(Jag)
-Visst vi hämtar dig klockan 2 då har vi en timme på oss innan intevjun(Louis)
Juste fan vi har en intevju idag jag vill inte men jag måste lämna Alva på sjukhuset.
Jag skyndar mig ut i bilen och kör till sjukhuset där jag möts av Bellas glada ansikte.
-Bella hej på dig(Jag)
-Vad väntar du på gå in till henne(Bella)
Jag går in till henne och där ligger hon precis som i går men hennes hy är inte lika blek som i går jippi.
-Hej Alva jag kommer sitta här vid dig ända tills klockan 2 då har jag en intevju men jag lovar att komma tillbaka efter intevjun och snacka med dig(Jag)
 
Timmana går och Louis kommer in vid två och jag säger hej då och följer med han ut till bilen.
-Så Niall vad ska du svara på alla frågor om kärlek(Louis)
-Det får du se(Jag)
 
Ur Bellas perspektiv.
 
-Hej Alva jag sitter här med dig för jag vet hur ensamt det blir Malin går i skolan och ska åka bort till sin bror ver lovet så henne ser vi inte röken av medans jag skiter i skolan och har inga planer mer än att hänga med dig här.Jag tänkte slå på Killarnas intevju för jag minns att min mamma gjorde det och jag älskade det(jag)
 
Ur Alvas perspektiv.
 
Jag är glad att Bells va med mig och när hon nämnde det där om intevjun blev jag bara gladare för vad skulle man mer kunna önska än att höra Nialls röst nu när han inte är här.
 
-Jag är här med självaste One Direction(Killen)
-Hej hej(Killarna)
-Jag har hört mycket om ert album tidigare i andra intevjuer så nu vill vi bara ta frågor från fansen(Killen)
-Okej(Niall)
-Vilka av er är singlar och vilka är upptagan(Killen)
-Det är bara jag och Harry som är singlar men jag är kär i en tjej(Niall)
-Är du kär i en tjej får vi veta något om henne eller vill du hålla det hemligt(Killen)
-Jag kan berätta för den som skriver hat till henne är bara låg(Niall)
-Så vad är hennes namn och hur länge har ni känt varandra och vart är hon nu(Killen)
-Hon heter Alva vi har känt varandra i några dagar men jag är djupt förälskad i henne hon är 16 år vill du veta vart hon befinner dsig just nu så kan jag inte svara på det utan bara vart hennes kropp befinner sig hennes sinne kan ju vara vart som helst anars hon ligger i koma just nu på sjukhuset bara några minuter härifrån och jag bryr mig inte i om hon hör det här för jag vill att hon ska veta att ja är sjukt kär i henne(Niall)
 
Intevjun fortsätter och jag känner mig så varm inombords Niall Horan sa att han va kär i mig och jag är kär i han det måste jag säga till han NÄR jag vaknar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0