Kapitel 15 Only You

ur Harrys perspektiv.
 
Så fort vi kommer hem går Louis in på sitt rum stackare men i kväll ska han i alla fall med till Liam.
-Louis glöm inte att göra dig i årdnign(Jag)
jag hör hur han mumlar något till svar och jag slänger mig er på soffan då jag kommer på världens bästa ide vi tar på oss våra One piecer.
Jag går in till Louis som till min förvånad står i sin One Piece redan hm är han tankeläsaere.
-Är du tankeläsare eller? (Jag)
-Nej me du är inte så tyst när du tänker(Louis)
-Oups(Jag)
Jag smsar dom andra och dom tycker det är en bra ide dom med.
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag gör mig i årdning tills jag ska till Danielle jag tar på mig ett vitt linne och svarta mjukis.
Håret sätter jag upp i en tofs.
Jag ler mot min spegelbild men mitt leende försvinner snabbt när Louis ansikte frå Intevjun i dag kommer upp när han sa att han gjort slut med Eleanor av personliga skäl det lät liksom som något stort som gjorde honom sorgsen.
Jag tittade mig i spegeln innan jag mimade orden jag saknar dig.
Just när jag mimat det kom jag på att jag hade filmen Jag saknar dig och den tror jag Danielle skulle gilla det finns ju så ma kan se med svensk text och engelsk tal eller tvärt om.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag minns varje detalj av hennes ansikte varje litet ansikts drag hon är vacker jag saknar det vi hade om vi nu hade något men i alla fall saknar jag att snacka med henne.
-Louis vi ska gå nu kommer du(Harry)
Jag svarar inte utan går bara ut och följer med Harry så går vi tillsammans ner till Liams hus.
Vi knackar inte utan bara går in och där sitter alla i One Piece och spelar fifa.
Jag börjar skratta och ler mot Harry även fast jag vet att det inte ser äkta ut så är det äkta.

Kommentarer
Postat av: Miss Styles

Din novell är jättebra, men ett tips är mer adjektiv och mindre dialoger!:)

2012-07-21 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0