KAPITEL 15 My story

Ur Eleanors perspektiv.
 
Det är hemskt att se Malin så här hon är helt förkrosad det gör ont.
-Kom pakar du så beställer jag biljetter(Jag)
Hon reser sig upp och tårarna rinneer ner för hennes kinder jätte mycket och all mascara hon hade innan har runnit.
Jag fixar biljetter innan jag låser in mig på toan för att ringa Louis.
-Hallå Louis här(Louis)
-Hej Louis(Jag)
-ELEANOR(Louis)
-Vad gör du(Jag)
-Städar och du(Louis)
-Pakar(Jag)
-Det ska bli kul att du kommer(Louis)
-Malin kommer också(Jag)
-Ja men hon kommer för Nialls skull du kommer ju för min eller hur(Louis)
-Igetligen åker vi för om 4 dagar fyller Malin år men om det får dig att bli glad kan vi säga att jag åker för din skull(Jag)
Jag hur Malin slår på musik och here whitout you med 3 doors down spelas och jag får dåligt medvetande att det är delvis mitt fel att hon mår dåligt.
 
Ur Malins perspektiv
 
1 Dag senare.
 
Vi är snart framme i LA jag har gråtit hela flyg resan och Eleanor har tittar lidande på mig nästan som om det vore hennes fel att Niall låg på sjukhus.
-Spän fast er för vi påbörjar landningen(Kapten)
Jag tar ett djupt andetag och sätter på mig bältet innan jag blunar och tänker på hur det kommer va att se Niall efter att han blivit skadad.
 
-Vart ska vi(Jag)
-Louis kommer och hämtar oss(Eleanor)
Hon tittar sig omkring och sen börjar hon springa och jag ser att Louis springer han med dom kramas och jag måste titta bort för jag klarar inte av att  veta att Niall är skadad och här är jag utan han.
-Malin kom så åker vi (Eleanor)
-Malin du ser hemsk ut(Louis)
-Tack Louis det värmde(Jag)
Vi går ut i bilen och jag sätter mig bak och sätter i hörlurar.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag sitter i hotelrummet när jag hör hur dörren öppnas och Eleanor och Louis röster men inte Malins röst undra om hon är med eller hon kanske sket i om jag va skadad det gjorde ont att tänka så tänk om hon inte bryde sig.
-Vart ska jag sova(Malin)
Det gör ont att höra hennes röst för det hörs att hon gråtit hon kan väl inte ha gråtit så mycket.
-Där inne(Louis)
 
Ur Malins perspektiv.
 
Louis pekar på ett rum som jag går in i och låser in mig i  innan jag sjunker ner mot dörren nu sitter jag i LA och Niall är på sjukhuset här.
Jag klarar inte av att se han tänk om det är hemskt då kommer jag bara bryta i hop mer ä vad jag redan gjort.
 
Ur Eleanors perspektiv.
 
Jag går in i vardags rummet där Niall sitter och tittar nyfiket på mig jag känner paniken växa Malin är helt förstörd av en lögn.
-Så hur går planen(Niall)
-Förjävligt hon är helt förstörd(Jag)
-Vad säger du Eleanor helt förstörd(Niall)
Jag hör paniken i hans röst och jag nickar och på bara en millisekund är han ute ur rummet och på väg mot det rummet Malin just låste in sig i.
 
Ur Malins perspektiv.
 
Jag hör en lätt knackning på dörren.
-Gå din väg(Jag)
-Malin..(Niall)
Jag reser mig snabbt upp när jag hör hans röst och låser up.
-Vad gör du här du ligger ju på sjukhus(Jag)
-Vi ljög(Eleanor)
Jag ser henne stå bakom Niall med Louis arm runt sig.
-LJÖG FÖR MIG(Jag)
Jag känner ilskan koka i mig hur fan kan dom ljuga om något så viktigt
 

Kommentarer
Postat av: rikke

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2012-07-14 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0