Kapitel 15 Bieber

 Ur Liams perspektiv.
 
När vi landat så står det massa fans på flygplatsen och väntar på oss och det värmer mig att dom gör det för oss men vi har inte tid nu efter som klockan är 1 på natten HÄR och liksom jag är ganska trött om man säger så för jag hade både Carly och Zayn sovandes mot mina axlar det var inte det bekvämaste jag vart med om.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
När bilen stannar utanför mitt hus så kramar jag killarna hej då och springer in i MITT hem i LONDON.
Jag tar av mig byxorna och just när jag ska ta på mig mina mjukis byxer ser jag en liten lapp i mina jeans som jag tidigare hade på mig.Jag böjer mig ner och tar up den.
 
Jag gillar gillar dig också///Liam
 

Jag läser texten på lappen flera gånger om och jag tror jag ska explodera va lycka Liam gillar mig också på samma sett som jag gillar han.Jag ska just springa och berätt för Caty när jag kommer på att mamma sa att hon va ute på någon fest med sin kompis.
Jag vet att jag sa att jag aldrig mer skulle skriva dagbok men det var ju innan jag visste att Liam gillde mig med.
Jag tar upp boken och slår upp sidan jag är på.
 
Hej!
Du kan inte gissa vad jag fick i dag jo Liam la en lapp i min byxficka där det stog att han gilla mig med.Asså Louis läste dig högt och Liam hörde och liksom tack varae det så fick jag veta att han gillar mig med på samma sett som jag gillar han.
Jo föresten Caty har betet sig jätte konsigt på sistone hon svarar inte på mina samtal eller sms som om hon undviker mig och nu ja nu är hon ute på fest med någon kompis asså vad har hänt medans jag vart borta igentligen jag va ju inte borta särskilt länge och jag och Caty var ju bästa vänner då beter man väl inte sig så här?Jag vet inte vad det är med mig men det känns som Caty vet något som hon inte vill att jag ska veta.
/Carly ♥
 
Ur Catys perspektiv
 
Jag vet att jag gör fel med det jag gör men liksom jag kan inte liksom sluta.
Jo medans Carly vart i Kanada så har jag börjat umgås med Tim ja killen som sårade min bästa vän och liksom jag och Tim har blivit lite mer än vänner om vi säger så.
-"Tim Carly kom hem i morgon jag tror hon är ganska sur på mig för jag har ignorerat henne totalt för jag vill inte att hon ska mistänka något mellan dig och mig för liksom du är hennes ex och ja du fattar jag är dålig på att ljuga"Säger jag till Tim som bara står i kalsonger framför mig jag vet inte varför men jag blir inte alls lika knäsvag som alla andra gånger nu käns det bara som allt jag gör och gjort med Tim är ett svek mot Carly.
Jag och Tim har ite vrt tillsammans mer än någon vecka men vi har redan gjort....DET.
Carly kommer hata mig om hon får reda på det så det kändes liksom bäst att gå bakom hennes rygg med att jag och Tim hade det i hop men nu så ångarar jag mig värkligen jag kan inte göra så här mot Carly men jag måste för Tim älskar mig som jag älskar han.
 
Ur Tims perspektiv.
 
Jag vet att jag måste framstå som värsta playen i allas ögon men det kanske är precis vad jag är me det var något speciellt mellan mig och Carly och jag slängde bort det genom att ligga med en annan blond bimbo under fyllan fan vad var det för fel på mig.
I alla fall så har jag börjat dejta hennes blondin till kompis nu bara för att få henne avis och sen när hon är som mest sårad så ska jag komma och be om ursäkt och svika hennes blondin till kompis som seriöst tror att jag är intresserad av henne när det bara är hennes kompis jag vill åt hon är riktigt blond om jag ska vara ärlig.
-"Tim jag ska nog gå hem nu men vi ses i morgon älskar dig"Säger Caty och jag ler och nickar innan jag pussar henne på kinden.
 
Ur Carlys perspektiv
 
Jag har legat och smsat med Liam ett tag när jag hör hur ytterdörren öppnas och någon minut senare står Caty i rummet och glor på mig.
-"Jag trodde inte du skulle komma hem fören i morgon"Säger hon med lite panik i rösten och jag rycker på axlarna och tittar surt på henne.
-"Varför har du inte svarat på mina samtal du fattar inte hur mycket jag behövde dig"Säger jag med en känslolös ton och får Caty att rygga tillbaka lite.
-"Jag har inte fått några samtal"Säger hon snabbt och jag ser lång väg att hon ljuger me visst är det så hon vill ha det så får hon hadet så.Hon döljer något för mig jag vet det.
Jag tar upp min dagbok igen och börjar skriva mer.
 

Hej!
Caty döljer absolut något för mig hon kom hem nyss och fick liksom panik när jag fråga varför hon inte svarat på mina samtal hon svara bara att hon inte fått några men jag sg lång väg att hon ljög och vi två ska vara bästa vänner vilken JÄVLA lögn jag trodde bästisar sa allt till varandra men om det är så hon vill ha det tänker jag inte berätta om Liam heller.
/Carly ♥
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag sitter hemma och ler stort i morgon ska jag ta med Carly på en dejt jag vet precis vad vi ska göra först ska vi så här äta på en resturang och efter det ska vi åka London Eye för det har Carly sagt skulle vara underbart och jag gillar också London Eye särskilt på kvällen.
-"Liam vad tänker du på"Frågar NIALL? Vad fan gör han här ska inte han vara hemma i sin lägenhet.
-"Niall vad gör du här?"Frågar jag han.
 -"Jag va ensam och trodde jag va välkommen här"Svarar han innan han sätter på ett oskyldigt leende.
-"Niall du är alltid välkommen men snälla knacka innan du kommer in i MITT hus"Säger jag med betoning på MITT.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bäffisen din:D

Meeeeeeeeeer

2012-08-11 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0