Kapitel 14 Only You

Ur Louis perspektiv.
 
-Så Louis det sägs att du och Eleanor är det sant(Elina)
-Ja det är sat(Jag)
-Vad var orsaken till det(Elina)
-Personliga skäl (Jag)
-Var det du eller hon som gjorde slut(Elina)
-Jag(Jag)
Hon forsätter och allt jag kan tänka på är att Kelley skulle vart här så jag kan snacka med henne.
Just när intevjun är slut öppnas den stora dörren och i kommer Filip och Paul med stora leenden.
-KILLAR VI SKA ÅKA SNART(Paul)
Vi nickar och jag rycker på axlarna och börjar gå mot dörren som öppnas när jag är 3 meter i från den och där utanför står Kelley men hon ser mig inte hon tittar argt på Filip.
-FILIP DU LOVADE MIG EN LEDIG DAG OCH DET HÄR ÄR TACKEN SNÄLL DU ÄR FILIP JAG GÖR DET HÄR BARA FÖR ATT DU ÄR DU OCH DET VET DU(Kelley)
Hon går snabbt bort och jag hinner inte reagera innan hon är utom synhåll.
-Louis varför glor du så där(Liam)
-Kelley(Jag)
Jag ska jut springa efter när Paul kommer och föser ut oss i bilen och det känns som om min sista chans är borta för evigt.
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag satt hemma och tittade på intevjun när jag får ett sms från Filip.
 
From Filip
Hej gumman jag vet att det är din lediga dag men du behövs värkligen i studion just nu.
 
Jag bryr mig inte i att svara utan stormar bara rakt ut och börjar gå för det är inte så himla långt att gå.
När jag kommer fram stormar jag in genom denn stora dörren och skriker på Filip som ser helt skräckslagen ut.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag ser hur Louis är helt förstörd av att sett Kelley men inte gjort något och ska jag vara ärlig hon va söt men inget slår Danielle enligt mig.
-Louis vad ska du göra i kväll(Niall)
-Jag ska ligga under täket och inte komma ut(Louis)
-Louis du måste sluta med det där du kan inte lev så här du kan väl komma hem till mig(Jag)
-Jag vet inte(Louis)
-Jag kommer se till att du kommer Louis vare sig du vill det eller inte(Harry)
-Jaja(Louis)
Alla börjar göra någon slags seger dans med armarna efter som vi sitter i en bil och med alla menar jag alla utom Louis som inte tycker det här är kul.

Kommentarer
Postat av: Dib bäffis:D

Du äger saknar ej redan!!!:***

2012-07-21 @ 22:22:54
Postat av: natte

meeeeeeeeeeeeeeeeeeer <3

2012-07-21 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0