Kapitel 14 Bieber

 
 Ur Carlys perspektiv.
 
Killarna är i gäst rummet och pakar för vi r tvungna att åka i morgon i stället för om 2 dagar det är väl okej efter som jag vill bort härifrån.
 
Hej!
 
Jag sitter här i det så kallade mitt rum men i morgon ska jag tillbaka till London jag har snackat med mamma och pappa dom tyckte det va kul att jag kom tillbaka även fast jag inte tror dom efter dom det var dom som skicka hitt mig.Jag har inte hört något från Caty men hon kanske bara inte har haft tid men det är ju lite konstigt efter som vi är bästisar och hon bor hemma hos min familj.Jag vet att det här låter konstigt men jag tror hon gör något som hon inte vill att jag ska veta för hon vet att jag hör när hon ljuger.Jag hade det jätte mysigt med killarna dom tog med mig till baksida av huset och vi satt och spela gitarr och sjöng det var underbart kul med dom.Liam är sjukt duktig på att spela gitarr.
Niall sa att vi skulle se på film senare men jag fick inte veta vilken undra vad dom har i tankarna för film liksom om det är en skräckfilm dör jag seriöst jag gillar dom inte alls.Jag ska...
 
Just när jag sitter och skriver rycks dörren upp och in kommer Niall och Liam.
-"CARLY CARLY CARLY"Ropar Niall och jag börjar skratta.
-"Vilken film ska vi se"Frågar Liam och håller upp Grease och till min stora lycka toy story 3.
-"TOY STORY 3"Skicker jag och Liam börjar göra en seger dans.
-"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"Skriker Niall.
Louis kommer in i rummet och ser helt vätskrämd ut.
-"Vad händer"Säger han med panik i rösten.
Jag ser hur Louis tittar på någonting i min hand och jag kommer i håg att jag har min dagbok i min hand.
-"Carly skriver du dagbok?"Frågar Louis och allas blickar vänds mot mig.
Jag nickar och dom ler och innan jag vet ordet av det så har Louis tagit min dagbok ur handen på mig och börjat skumma igenom den.
-"CARLY ÄR DU KÄR I LIAM?"Frågar han sen och jag vill bara sjunka genom marken.
-"Det är inte meningen att du ska läsa det där"Säger jag surt och tar dagboken ifrån han och går ut ur rummet och låser in mig på toan.
Känslig som jag är känner jag hur tårarna börjar rulla ner för mina kinder för det var ju elakt det va inte meningen att Liam skulle höra det eller få veta det.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag står som förstelnad av det jag just hört är Carly kär i MIG?
-"Louis du bör nog gå och säga förlåt det där var jätte elakt"Säger Niall och jag ser hur Louis skäms men han kan ju inte roför att han inte kunde hålla käften.
Jag reser mig upp och går bort til badrummet men när jag knackar får jag bara GÅ DIN VÄG osm svar.
 
Dagen där på.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag vaknar och jag har inte snackat med killarna sen i går då Liam fick veta att jag va kär i han jag ska aldrig aldrig skriva dagbok mer.
jag går ut i köket där jag möts av 5 killar i One Piece jag ler mot dom och jag får svaga leenden tillbaka.
-"Vi åker om 1 timme"Säger Harry med sin gulligaste röst och alla börjar skratta åt han.
 
När vi kommer in på flygplanet så sätter sig Liam bredvi mig och Zayn bredvid han.
Jag ler mot han och han ler tillbaka.Zayn tittar konstigt på oss och vi börjar skratta seriöst Zayns min den såg helt sjuk ut.
Så fort vi kommer upp i luften så somnar Zayn mot Liam axel och Liam suckar djupt.
-"Det här är anldeningen varför jag ALLTID får sitta bredvid Zayn"Säger Liam och jag fnissar lite.
Det känns bra att han inte bahndlar mig anorlunda bara för att han vet att jag är kär i han eller ska man säga GILLAR han.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0