Kapitel 13 Only You

Ur Louis perspektiv 
 
I sista minuten så väljer jag en randig tröja i stället för de rutiga för det kändes inte riktigt rätt att ha på mig den.
-Louis kom nu(Harry)
Jag springer ner till Harry och vi tar bilen till dom andra killarna och hämtar dom.
-NU ROCKAR VI DET HÄR STÄLLET OCKSÅ(Zayn)
-SEN ÄTER VI PÅ NANDOS(Niall)
-SEN SER VI TOY STORY(Liam)
-NEEEJ(Niall)
Jag och Harry tittar på varandra och börjar skratta seriöst dom behöver inte skrika dom sitter i samma bil knappt en meter i från varandra.
När vi kliver ur bilen möts vi av studions ägare Filip Karlsson.
-Hej killar jag heter Filip och tänkte vissa er runt(Filip)
Han säger det och just då ringer hans mobil och han ler när han svarar.
-Hej Gumman hur är det med din lediga dag(Filip)
-Det finns mat i kylen och om du vill så kan du ju alltid komma ner hitt på lunchen och äta här(Filip)
Undra vem det är han snackar med jag har för mig att han inte har några barn eller fru.
-Okej killar ni ska bli intevjuade av Elina en av våra största reportrar hon har ÅR av skicklighet bakom sig(Filip)
-Okej(Liam)
Jag känner mig helt plötsligt nere igeen seriöst då vi är här så ska vi inte snacka med henne det är ju patetiskt.
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag slår på tv där det programet jag brukar va med i spelas och jag får en chock när jag ser vilka som sitter i soffan det är ju killarna seriöst.
Min mobil plingar till och jag ser att det är ett sms från Danielle vi har knappt snackat sen jag fick veta att hon va tillsammans med Liam Payne asså killen i bandet där killen jag är kär i är med.
 
From Danielle:
Hej det blev så konstigt jag vet att jag skulle berättat men jag ville att du skulle se mig som Danielle tjejen inte som Danielle tjejen som dejtar Liam Payne i från One Direction.
 
To Danielle:
Jag vet vad du menar och jag vill inte att det ska va så här mellan oss kan vi inte ses senare i kväll och ha film kväll du och jag!
 
From Danielle:
Klart vi kan kom hitt vid  7 så ska vi ha riktig film kväll du och jag!
 
Vi smsar ett tag innan jag lägger i från mig telefonen och tittar på tven igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0