kapitel 13 My story

Ur Nialls perspektiv.
 
Jag sitter och kramar om Malin det hon just berättat är hemskt mer än hemskt det är förjävligt.
-Niall tack(Malin)
-För vad(Jag)
-För att du finns(Malin)
Jag ler och kramar henne lite hårdare så där sitter vi i vår soffan och kramas.
-Niall jag är hungrig(Malin)
-Jag med(Jag)
Vi reser oss upp och går ut i köket där  vi tar en varsin macka.
Just när vi sitter där i mörkret så kommer Louis in i rummet och tittar på oss med konstig blick.
-Varför är jag inte förvånad att hitta dig här Niall men dig Malin stor chock stor chock(Louis)
Vi brister ut i skratt och några minuter senare står alla förutom Zayn nere och ber oss hålla käften för att dom försöker sova.Vi skrattar bara ännu mer åt dom då.
 
3 Dagar senare.
 
Jag och killarna sitter på ett plan till Usa utan Malin och Eleanor jag kommer sakna dom mycket men jag ska ringa Malin minst en gång om dagen.
-Niall vad tänker du på(Louis)
-Malin(Jag)
-Du kommer sakna henne eller hur(Louis)
-Ja jätte mycket(Jag)
-Men du får vänja dig du är känd Niall du måste åka i från henne det är stort sett ett långdistans förhållande och glöm inte att det sägs att kärleken blir starkare när man är i från varandra(Louis)
-Du saknar Eleanor mycket va(Jag)
-Ja men det är så mycket lättare för oss efter som vi har gått ut med att vi är ett förhållande då kan hon möta mig på flygplatser och offentliga ställen medans du och Malin måste smyga med det om ni inte ska gå ut med det(Louis)
-Jag vet inte jag måste snacka med Malin om det för det hänger på henne jag vill inte att hon ska bli sårad av allt hat liksom hon ska vara lycklig(Jag)
-Jag förstår dig totalt Niall du kommer se att det blir bra i slutändan(Louis)
 
Ur Malins perspektiv.
 
Jag sitter i min soffa med Eleanor bredivd mig vi ser på Twilight vi ska se alla filmerna men nu är vi på första vi försöker liksom få tankarna på annat än att killarna som åkte i dag.
Eleanor va med på flygplatsen men inte jag efter som jag och Niall inte har gått ut med att det är vi så han fick jag säga hej då till i går.
-Malin ska vi poppa popcorn(Eleanor)
-Ja och ta fram dricka(Jag)
Vi pausar filmen och går ut i köket för att fixa .
 
När vi ser i andra filmen så ringer min mobil när jag gråter som mest först funderar jag på att strunta i den men sen ser jag att det står Niall<3 på displayen så vi pausar  och jag ler stort när jag sätter telefonen mot örat.
-Hallå(Jag)
-Malin varför gråter du(Niall)
Han låter jätte orolig och jag börjar skratta.
-Niall det är inget jag och Eleanor ser på New Moon Twilight du vet och den är ju så hemsk(Jag)
-Men Malin då det är väl inte så farligt det är ju bara en film(Niall)
-Jag sa ju att det inte var något(Jag)
-Så hur mycket har du saknat mig nu(Niall)
-MYCKET(Jag)
-Jag saknar dig också mycket(Niall)
-Åh vad gör du nu då(Jag)
-Sitter bakom scen och väntar på att få byta om innan konsärten (Niall)
-Okej ska det bli kul(Jag)
-Ja jätte kul jag älskar att uppträda(Niall)
-Jag vet det syns på dig när du står på scen(Jag)
-Hur vet du allt det där(Niall)
-Jag va bästis med ert största fan om ni inte mins det hon visade klipp på er hela tiden(Jag)
-Okej men jag måste gå nu ringer dig i kväll älskar dig(Niall)
-Lycka till hälsa killarna från mig och Eleanor och du kan säkert pussa Louis från henne älskar dig också(Jag)
-Klart jag ska pussa Louis från henne han blir säkert jätte glad(Niall)
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Vi lägger på och jag går fram till Louis och pussar han på kinden.
-Vad va det där för(Louis)
-Det va från Eleanor Malin sa att jag skulle pussa dig från henne(Jag)
-Okej(Louis)
Han ler och vi går och byter om innan vi springer ut på scen och börjar sjunga One thing och vem tror ni jag tänker på då.
 
När vi kommer till att svara på twitts kommer det upp en fråga vilka som är singlar och Louis geer mig en blick och jag nickar.Det är bara Harry som räker upp handen och allas blickar vänds till mig alltså allas i publiken dom väntar på att jag ska räka upp min hand vilket inte kommer hända efter som jag har tjej.
 
Ur Malins perspektiv.
 
Vi slår på kanlen där dom vissar killarnas konsärt LIVE vi kommer in rakt när dom kör twitter frågor och jag ler när jag ser hur alla reagerar när Niall inte räker upp handen på frågan om vilka som är singlar.
-Malin han vill vissa att det är ni(Eleanor)
-Det fattar jag väl också pucko(Jag)
Vi börjar skratta och fortsätter att titta.
-Ska vi se intevjun som är efter åt sen med eller(Eleanor)
Just när hon säger det får jag ett sms och det står Niall<3displayen.
From Niall:
"HEEEEEJ Malin vi ska snart på intevju ska jag berätta om OSS KRAM Niall"
To Niall:
"Om du vill det så gör det mig inget kram Malin"
Jag vänder blicken till tven och ser att dom sitter och intevjun och Niall tar upp sin mobil.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Det är en tjej som heter Molly som intevjuar oss hon värkar okej men jag vet att jag kommer få fråger om Malin.
-Niall du kan inte ha mobilen vi är i direktsändining(Molly)
Jag bryr mig utan tar uppoch läser smset från Malin och ler stort för varje ord jag läser.
Jag lägger er mobilen igen och tittar mot Molly som ler mot mig hela tiden det är lite läskigt igentligen.
-Du sa  att du hade flickvän får vi veta lite om henne(Molly)
-Hon är en tjej som heter Malin och bor i London(Jag)
-JAG HAR DERAS FÖRSTA KYSS PÅ BILD(Louis)
Jag börjar skratta åt hans iver.
-VILL NI SE(Louis)
Jag sitter i soffan och skrattar jätte mycket åt Louis.
Han tar fram kameran och koplar in den och det första som kommer upp är en bild på Eleanor där hon står med Louis supermanen tröja på sig och hoppar i hans säng.
-Opps hoppas inte Eleanor ser dte här för då är jag dödens(Louis)
Han tar fram bilden på mig och Malin då vi står utanför Nandos och kysser varandra i regnet jag känner hur jag atomatiskt börjar le större.
 
Ur Eleanors perspektiv.
 
Jag satt och glode på skärmen fan Louis han visade bilden på mig när jag hoppade i hans säng med bara hans tröja och underkläder  nu har typ hela världen sätt mig.
-Eleanor snygg bild på dig(Malin)
-Jävligt jag måste värkligen snacka med Louis om att han ligger i knippa(Jag)
-Du måste slappna av ta det som det kommer kom igen vad är det värsta som kan hända att fansen hatar dig för att Louis tog ett kort på dig seriöst dom gillar dig du gör Louis lycklig(Malin)
-Och du gör Niall lycklig(Jag)
Jag ser hur hon blir rosa om kinderna.
-Åh du rodnar så gulligt(Jag)
Malin skrattar men slutar tvärt när min mobil ringer och spelar Look after you när Louis sjunger.
-Det är Louis(Jag)
Hon ler och jag tar upp mobilen.
-Jag är såå ledsen att jag visade bilden(Louis)
-Haha Louis det är lugnt(Jag)
-Är det(Louis)
-Ja det är klart att det är(Jag)
Jag hör att han pustar ut och börjar gaskratta.
-Hej Eleanor det är Niall vi tvingade han att slå på högtalare(Niall)
-Då gör jag det med(Jag)
Jag klickar på högtalare och Malin hör hur Louis skriker "NIALL RÖR INTE MIN COLA DÅ DÖDAR JAG DIG"
Vi båda bryter ut i skratt seriöst dom är för söta killarna.
-Hej killar(Malin)
Det blir tyst och vi hör hur dom viskar med varandra och i bland Nialls skratt.
-Hej Malin hur är läget(Louis)
-Vad har ni i kikaren jag svarar inte på er fråga om ni inte berättar(Malin)
-Vad då vi är helt oskyldiga(Louis)
-Men du sa ju nyss Louis att vi skulle låtsas dö av hennes svar(Harry)
-Men håll käften Harry hon kan höra dig(Zayn)
Vi börjar skratta igen seriöst vad löjliga dom är.
-Kan ni inte logga in på skype jag har snart slut på pengar på mobilen och så kan vi ju se varandra(Louis)
Jag och Malin tittar på varandra och nickar vem bryr sig i att vi sitter i one pice och o sminkade.
-Okej(Jag)
Vi lägger på och springer upp på Malins rum och tar fram datorn och loggar in på min skype och ser att dom är inne på Louis skype.
Vi hinner knappt sätta oss innan dom ringer oss.
 
Två timmar senare går jag och Malin in  på hennes rum vi bestämde att jags skulle sova här.
Klockan närmar sig 2 så vi är helt slut och somnar direkt vi hamnar på sängen.
--------------------------------
Där  har ni kapitel  13 det blev extra långt för jag ska åka bort och vet inte när jag kommer tillbaka och kommer inte ha internet så ingen novell för min del :( men jag ska skriva så mycket jag kan är jag kommer hem det lovar jag er ni får gärna komma med ider om vad ni vill ska hända jag har bestämt att det här ska bli en lång novell kasnek 50-60 kapitel kanske till och med mer man vet aldrig jag hoppas i alla fall att ni fortsätter läsa även fast jag är borta i några dagar.
 
KOMENTERA!!

Kommentarer
Postat av: Issa

Bra!

2012-07-09 @ 19:33:15
URL: http://novellermedd.blogg.se
Postat av: ayya

Jätte bra

2012-07-09 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0