Kapitel 13 Hope

Ur Zayns perspektiv.
 
Jag satt och kramade om Bella hon hade somnat och jag lätt henne sova mot min axel och sen vaknar hon med ett ryck och det gör jag med för att hon ryckte till.
-Vad är klockan(Bella)
-8 hur så(Jag)
-Fan jag måste skynda mig jag ska ju shoppa med Malin och Alva i dag(Bella)
-Juste det sa ni ju igår efter er fina sång(Jag)
Hon ler mot mig och reser sig ur soffan.
-Zayn jag får låna din jacka(Bella)
-Visst(Jag)
Efter ett tag kommer hon in med min baseboll jacka och Nialls keps.
-Vad tycker du(Bella)
-Snyggt(Jag)
Hon ler mot mig från där hon står.På sig har hon fortfarande sitt vita linne och ljusa shorts.
-Kan jag komma över senare?(Bella)
-Alltid(Jag)
Jag följer med henne ut i hallen och hon ler mot mig ett lurigt leende innan hon rufsar till mitt hår.
-Öj det var inte snällt(Jag)
-Blev du ledsen(Bella)
Hon ler samtidigt som hon tar på sig sina skor.
Jag låtsas bli jätte ledsen och hon ler innan hon pussar mig snabbt på kinden.
-Gladare(Bella)
Jag nickar lite och innan hon vänder sig pussar hon mig snabbt på munnen.
-Vi ses sen Zayn(Bella)
Hon skuttar ut ur huset med min jacka och Nialls keps på sig.
 
Ur Bellas perspektiv.
 
När jag kommer till parken så står Malin och Alva där och väntar.
-BELLS(Alva och Malin)
-Hej tjejer(Jag) 
-Bella  vad har du på dig den där jackan är väl lite stor för dig(Alva)
-Om du visste vems jackan va skulle du nog inte säga det samma(Jag)
-Vems är det(Alva)
-Zayns(Jag)
-Fattar du hur många som skulle döda för att ha den där jackan på sig(Malin)
-Kanske(Jag)
-Är det hans keps också(Alva)
-Nej det är Nialls(Jag)
-Har du Niall Horans keps på dig vet du inte hur många tjejers dröm du bär på dig just nu(Malin)
 
Ur Nialls perspektiv.
 
När jag vaknar ser jag att Bella och Zayn inte ligger i soffan mer så jag går ut i köket där Zayn sitter med ett stort leende på läpparna.
-Hej polarn hur är det med dig(Jag)
-Bra(Zayn)
-Jag tänkte dra och titta på lite kläder jag behöver handla nya(Jag)
-Jag följer med(Zayn)
Vi reser oss och går ut i hallen och jag börjar leta efter min keps var är den jag hade ju den här i går.
-Zayn har du sett min keps(Jag)
-Ja i morse den skuttade iväg med Bella(Zayn)
-Tog hon min keps seriöst vad ska jag ha på mig nu då(Jag)
-Niall du behöver ingen keps ho tog min jacka med så den får jag klara mig utan(Zayn)
 
När vi kommer fram till ett köpcenter går vi in och det första jag ser är Bella och MIN KEPS.
Jag springer fram och tar den från henne och hon vänder sig om och jag ler mot henne.
-Den tar jag (Jag)
-Niall jag lånade den ju(Bella)
-Nej du snode den (Jag)
-Nej jag lånade utan att fråga jag täkte lämna tillbaka den....sen(Bella)
-Säkert(Jag)
Zayn  kommer fram och jag ser hur både han och Bella skinner upp av att se varandra.
-Skulle inte du shoppa med dina vänner(Zayn)
-Jo men dom tittar på underkläder inte min stora idol precis jag tycker det ara är grymt tråkigt(Bella)
-Tror du dom behöver smak råd(Jag)
-PEDO(Malin och en annan tjej)
-Jag viste inte att ni hörde(Jag)

Kommentarer
Postat av: Johanna :D

Jättebra mer :)<3

Svar: Kul att du gillar det ska skriva mer senare
Erika A

2012-07-04 @ 00:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0