Kapitel 13 Biber

 
Ur Carlys perspektiv
 
När vi ätit up så går jag och Liam ut på gatan.
-"Liam titta där borta"Säger jag och pekar mot 4 killar lite längre fram.
-"Det är ju killarna vad gör dom här Zayn viste jag ju va här men rästen ska ju vara hemma i London"Svarar Liam.
Jag tar Liams hand och drar iväg med han bort mot killarna.Jag känner den lilla stöten som kommer in i min kropp när jag tar Liams hand.
Jag hoppas han inte märker hur lycklig jag blev av att hålla i hans hand.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag känner en liten stöt gå genom kroppen när Carly tar min hand.
-"TITTA DÄR ÄR LIAM"Skriker Niall innan han kommer fram och kramar om mig en riktig Horan Kram och då känner jag att jag saknat killarna även fast jag och Zayn bara vart borta i några timmar.
-"Vad gör ni killar här?"Frågar jag Niall som ler ett lite läskigt leende.
-"Vi har en överaskning till er!"Säger han och jag kan inte låta bli att skratta när han försöker låta ondskefull men inte lyckas för att han börjar skratta.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Vi alla har fått veta av Caty att Carly är rädd för att bli sårad efter det som hände med han Tim så hon kommer nog inte erkänna att hon har känslor för Liam för att hon är rädd att det ska bli som med Tim.
Men det viktiga är inte att man ska vara rädd för att det ska ta slut utan man ska tänka på vad som händer om man tar chansen.
Det är precis som Caty sa efter att hon kommit över Justin för typ 5 år sen  hon sa att man ska inte vara ledsen för att det är slut utan man ska vara glad för att det faktiskt hände.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag och Liam går hem till det som nuvarande är mitt hem men inte så längetill.
Dom andra går bort mot stan och egentligen tycker jag Liam borde följt med dom för det känns liksom anrolunda att vara själv med han även fast jag vart det förut så känns det anorlunda nu när han och Danielle har gjort slut.
Jag går in på mitt rum och Liam sätter sig vid Tven.
 
Hej!
Jag vet liksom inte om jag ska skriva Dagbok eller inte så jag väljer att inte göra det för det känns liksom bäst.Jag har inte skrivit dagbok förut.
Jag heter Carly Bieber och är Justin Biebers kusin han är liksom väldigt känd just nu precis som personen jag är kär i Liam Payne han är med i ett band som heter One Direction dom är typ världs kända.Nu tänker du nog hur fan ska jag få deras uppmärksamhet men det behöver du inte oroadig för.För jag känner dom och Liam sitter bara på andra sidan väggen tänk dig han kunde vart vart som hälst i världen men väljer att komma hit till kanada är det inte fantastiskt.Hans kompisar Niall,Louis,Harry och Zayn har fixat något hemligt till senare det ska bli kul att veta vad det är jag vet ju inte hur dom betersig för dom är ju brittiska alla förutom Niall som är irlänsk och har världens gulligaste acsent.
Jag har en kompis hemma i London som heter Caty hon är väl okej men lova att inte säga något hon kan faktiskt vara väldigt jobbig och dryg också.
Jag saknar faktiskt Kanada på ett sätt liksom Kanada är mina minnens hem men ja ska få nya minnen i London sånna som är bättre än dom jag har med Tim som dumpa mig det jävla svinte sa att jag inte var snygg nog men jag vet nog att jag inte är ful i alla fall för om jag va ful skulle jag inte få så många som skrev att jag va fin på twitter.
/Carly ♥
 
Jag slår i hop boken och lägger den i byrolådan innan jag går ut till Liam som ler stort när han ser mig.
Just när jag ska sätta mig så kommer Niall inrusande i rummet och drar med oss ut.
-"Nu ska vi spela gitarr allihopa"Säger han och ler stort.
Jag tar imot gitarren och börjar spela på Torn.
Killarna sjunger med och då sjunger jag med förstås för det skulle bli lite pinsamt annars.
Gitarren går runt och till sist kommer den till Liam som börjar spela på One thing deras låt.
Killarna ler stort och sjunger med.
Jag kan inte slita blicken från Liam där han sitter fullt konsentrerad han är så jätte söt.
Det här är jätte kul att bara sitta med killarna och sjunga det är underbart.

Kommentarer
Postat av: Tova

Meeeeeeeer!!!

2012-07-31 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0