Kapitel 12 Only You

Ur Louis perspektiv

 

Jag tittar på Niall som pekar på tv och det är då jag ser de är ju Kelley jag blir genast mycket piggare.

-Niall det betyder ju att hon är London (jag)

-ja och om du inte visste det så ska vi va med i det där programmet om en vecka(Niall)

Jag börjar hoppa runt jag ska få täffa Kelley igen då kan jag ju snacka med henne. Men det förStås tänk om det är en annan reporter när vi är där då får jag ju inte träffa Henne. Jag bestämmer mig för att gå ut på stan för att köpa nya kläder för säkerhets skull man vet ju aldrig för OM det är kelley så vill man ju faktiskt se lite bra ut.

-Niall jag går ut så fort jag duschat och bytt om(jag)

Jag hör hur Niall säger yes och jag skyndar mig och fixa mig i årdning.

När jag kommer ner på stan kommer många fans fram till mig och ber Om autograf och helt plötsligt så är det precis vad jag vill jag vill Göra mina fans glada. Jag ser hur Eleanor går en bit bort och tittar på mig men jag låtsas som om jag inte ser henne för det känns så mycket bättre att stå där om hon inte hade ståt där borta.en liten flicka kommer fram och ber om ett foto och självklart är jag gärna med på ett foto. När jag sagt hej då till fansen så börjar jag leta efter något jag kan han på Mig och faktiskt efter ett tag hittar jag det perfekta det är ett par röda byxer och en rutig tröja så originellt.

 

Ur Kelleys perspektiv

 

Jag ler lite mot min spegel i min loge jag ska snart upp ditt och inyevjua min bästa vän Danielle hon är ju dansare. Jag har fått små kort där det står vad jag ska fråga och jag hoppas det går bra. När jag kommer upp på den lilla scenen jag har min show på så sätter jag mig i min stora rosa fluffiga fotölj sen har jag en matchande soffa som kändisarna sitter i.

Intervjun börjar och det går jätte bra tills en fråga som förvånar mig kommer upp:Du är ju tillsammans med Liam payne från one direction


Kommentarer
Postat av: Din bäffis:D

Spännande fortsätt!!! Du sitter brevid mej så skriiiv!!!!

2012-07-21 @ 04:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0