Kapitel 12 Bieber

 
Ur Carlys perspektiv.
 
Det va en underbar kväll igår och vet du vad Justin låter mig åka tillbaka till London mitt underbara London bara jag lovar att hälsa på och gissa vad jag har börjar skriva dagbok jag vet att det är töntigt men jag behöver det nu när jag inte har någon att snacka med efter som Caty bor ju i London och henne träffar jag inte fören om 3 dagar och det finns till och med saker man inte kan snacka med Caty om som att jag tror jag är JÄTTE JÄTTE kär i Liam Payne precis som många andra men liksom hur går det att inte bli kär i han.
Jag kliver upp ur sängen och ler mot min spegelbild jag må se helt förjävlig ut men jag är lyckligare än någonsin.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag sitter i köket när Carly kommer ut från sitt rum.Hon har en vitt kläning och en brungrå kofta det är jätte fint på henne.
Zayn ligger fortfarande och sover tror jag men det skulle inte förvåna mig om han inte vaknar fören om typ 3 timmar.
-"Godmorgon Liam"Säger Carly.
-"God morgon Carly"Härmar jag med tjejig röst och Carly börjar skratta.
-"Låter jag värkligen så där"Säger hon med till gjord tjejig röst.
Jag börjar skratta och det slutar med att vi båda skrattar så vi får ont i magen.
Helt plötsligt slutar Carly att skratta och tittar upp mot dörren där Zayn står och ser ut som en Zombie.
-"Kan ni vara lite tysat det finns folk som försöker sova"Säger han sömndrucket.
Jag och Carly börjar skratta igen och Zayn blänger surt på oss och det gör ju inte så vi skrattar mindre om vi säger så.
Helt plötsligt kommer jag och tänka på vad söt Carly är när hon skrattar hennes ögon lysser typ av glädje och man kan inte låta bli att bli glad av att vara i Carlys närhet hon är liksom en glad person som delar med sig av glädje.
-"Liam kan vi inte gå och äta fruksost ute på stan i stället det finns ett jätte gulligt café lite längre ner på gatan dom har JÄTTE god varm chokladSNÄÄÄÄÄÄLLA"Frågar Carly och drar ut på Ä i snälla.
-"Kan vi väl vänta så ska jag bara gå och klä på mig.
Jag går in i gäst rummet där jag och Zayn sover och tar på mig en vit tröja och ett par jeans.
Jag skyndar mig ut i hallen där Carly redan står och har på sig sina balerina skor jag tar snabbt på mig mina skor och vi går ut.
-"Du måste bara smaka deras choklad den är UNDERBART god"Säger Carly med ett stort leende på läpparna och jag kan inte låta bli att le mot henne för hon är så glad.
-"Liam Liam Liam Liam Liam Liam Liam Liam Liam vad ler du så fånigt åt"Frågar hon och jag skrattar åt hur många Liam hon använde för att få min uppmärksamhet.
Sen kommer jag på att jag måste se hur fånig ut som hälst där jag går runt och ler som en tok.
-"Inget"Svarar jag lite väl snabbt och då börjar Carly att skratta.
När vi kommer in på café ler Carly stort.
-"Visst är det mysigt"Säger hon.
Jag nickar och vi går fram till kassan där en ungtjej står.
-"Carly det var längesen "Säger tjejen och Carly ler mot henne innan hon sträcker sig fram och kramar om henne.
-"Diselle det var typ evigheter sen det här är  Liam"Säger hon och ler mot mig.
-"Det gamla vanliga Carly?"Frågar Diselle henne.
-"Du känner mig för bra"Säger Carly.
-"Och du?"Frågar hon mig.
-"Ta samma som mig du kommer INTE ångra dig jag LOVAR"Säger Carly med ett leende.
-"Okej"Svarar jag .
Vi går och sätter oss vid ett bort och typ 5 minuter senare kommer dom in med en stor kopp choklad och en baget och jag ler stort mot Carly som ler minst lika stort.
-"Carly det här är ju UNDERBART"Säger jag efter att smakat på chokladen.
Jag menar egenligen att sitta på ett café med henne men det säger jag inte jag låter henne tro att det är chokladen som är underbar vilket den absolut är.

Kommentarer
Postat av: Tova

Meeeeeer!!!!

2012-07-31 @ 16:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0