Kapitel 11 Only You

Ur Louis perspektiv

 

Jag har snart vart inne på mitt rum i 5 dagar och jag har fortfarande inga planer på att komma ut. Jag hör hur Harry snackar med någon i köket men jag bryr mig lika mycket som alla andra gånger alltså inte alls.

-Louis om 1 vecka ska vi va med i en tv intervju och DU SKA MED (Harry)

-jaja(jag)

Han går ut och lämnar mig i fred för han gillar inte att jag deppar men vad ska jag göra jag är riktigt riktigt kär i Kelley och jag kanske aldrig mer får se henne. Eleanor är INGET gämfört med hur kär jag är i Kelley. Det gör ont varje sekund av att veta att hon inte är min och inte veta var hon är och om det här hänt henne något.

 

Ur Liams perspektiv

 

Jag är orolig för Louis han har inte gjort något på flera dagar men han SKA i alla fall med nästa vecka för han vet att han inte kan förstöra för hela bandet på grund av en tjej. Jag hatar att se han så här det känns så dåligt att veta att en av mina bästa vänner mår så dåligt. Jag sitter och ser på film med Danielle och försöker att kolla på filmen och det är svårt nät Danielle sitter bredvid.

 

Ur kelleys perspektiv

 

Jag har inte lätt att koncentrera mig för just nu framför mig sitter självaste Justin bieber den store pop stjärnan han är här och hälsar på i London och jag fick chansen att intervjua han så jävla coolt.

-så Justin vad tycker du om London så här långt(jag)

-det är najs och fansen dom är ju fantastiska dom bästa man kan ha(Justin)

-Du har just släppt ditt nya album hur går det med de då(jag)

 

Ur Nialls perspektiv

 

Jag sitter och bläddrar mellan kanalerna på Louis och Harrys tv när jag ser att det är något med Justin bieber och som det fanset jag är tittar jag på det. Jag får en chock när jag ser vem tjejen som inyevjuar är det är ju KELLEY.

-Louis kom genast hit du måste se det här (jag)

Jag hör hur han slöar sig ut ur sitt rum och jag är ganska förvånad att han faktiskt kom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0