Kapitel 11 My story

Ur Isabelles perspektiv.
 
Jag hade ljugit för Niall för jag visste att han skulle sluta gilla Malin och då är han helt min och det är så det ska vara för då kan han hjälpa mig att få uppmärksamhet.
 
Ur Malins perspektiv.
 
Jag och Niall hade bestämt att vi skulle gå över tillsammans till Isabelle jag viste att hon inte kude ljuga mig rakt up i ansiktet.
Niall ryckte upp dörren och sprang in i hennes rum där hon satt vid datorn och skypa med någon.
-NIALL(Isabelle)
Hon ler mot han men leendet försvinner när hon ser mig.
-Malin..(Isabelle)
-Nu vill jag ha en ärlig förklaring varför du ljuger(Jag)
-Jag ljuger inte(Isabelle)
 
Niall går ut ur rummet för både han och jag vet att hon erkänner när han inte är där det ända hon inte vet är att Niall och jag har ett samtal så han hör allt.
-VARFÖR I HELA FRIDEN SÄGER DU ATT JAG KALLAT DIG HORA(Jag)
-Jag gjorde det för att då skulle Niall inte vilja se dig och då skulle han behöva en vän och jag skulle finnas där och jag får atomatiskt uppmärksamhet från tidningar och hans fans(Isabelle)
-JAG KAN INTE FATTA HUR DU KAN GÖRA SÅ MOT NIALL JAG FATTAR INTE HUR JAG KUNDE VA VÄ MED DIG(Jag)
Niall kommer in i rummet ungefär lika rasande som mig
-Hur kan du göra så mot mig(Niall)
Isabelle tittar på han och jag tar upp mobilen och dinglar med den framför näsan på henne och hon ser livrädd ut.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Hur kan man göra så mot flera personer bara för uppmärksamhet det är ju sjukt jag fattar inte hur jag kunde vara typ tillsammans med henne.
Jag och Malin går hem till mig och killarna det käns bra men jag vet att hon och jag inte är vi.....än.
-MALIN(Eleanor)
-Hej(Malin)
-Kan vi inte gå och äta allihopa(Liam)
-NANDOS(Jag och Malin)
Vi börjar skratta samtidigt inte viste jag att hon gillade Nandos.
-Okej(Louis)
Vi kör till Nandos i ösregn och jag känner vilken tur jag och Malin hade när vi gick hem att det fortfarande bara va mullet då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0