Kapitel 11 Bieber

 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag ler mot dom när dom kommer in i mitt rum.
-"Så när hade ni tänkt hjälpa mig här ifrån?"Frågar jag och Zayn börjar genast skratta.
-"Så fort du vill"Svarar Liam och jag ler mot han.
Justin kommer in i mitt rum med Ryan i hällarna.
-"Carly du ska följa med på röda mattan i kväll och du får ta med dig någonav dom där töntarna jag tar med mig Ryan"Säger Justin och jag ler mot han och sen ger jag han blicken GÅ UT.
-"Så vem vill gå på röda mattan?"Frågar jag och Zayn bara pekar på Liam och Liam står och glor på sin mobil.
 
Ur Liams Perspektiv.
 
Min mobil ringer och det står Niall på den det kan inte vara bra om han ringer nu han som inte vill slösa pengar på något annat än mat.
-"Liam Liam hur går det med tjejen"Säger Niall så fort jag svara och innan jag hinner svara påhans fråga lägger han på så jag börjar stor skratta.
-"Vad skrattar du åt'?"Frågar Zayn.
Jag berättar och Carly och ZAYN börjar också att skratta det här är ju amazing jag ska gå på röda mattan med Carly hur mycket bättre kan det bli.
 
Carly tar fram en kläning och världens högaste skor och säger att hon ska ha på sig det i kväll och jag är helt säker på at hon kommer se underbar ut i det precis som i allt annat hon har på sig efter som hon är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0