Kapitel 10 Only You

Ur Kelleys perspektiv

Nästa morgon så ska jag jobba första gången på mitt nya jobb i tv studion det kommer bli amazing. Jag tar på mig ett par stuprörs jeans ,vitt linne och en plommon färgad munk tröja. Jag följer med Filip runt och han berättar vad jag ska göra och det ska bli kul jag ska få ha en show där jag snackar med kändisar det kommer bli så bra bara att jag inte får välja kändisar själv men men man kan inte få allt här i världen jag har det ju så JÄVLA bra just nu. När klockan slår 3 har jag sett hela studion och jag bestämmer mig för att smsa Danielle.

 

To Danielle: Hej jag har jobbat klart för i dag lust att ta en fika? xx Kellley

 

From Danielle: Jag vill gärna ses det skulle vara amazing att fika med dig xx Danielle

 

Vi smsar ett tag till och jag tar bussen till cafét så fort jag kliver ut ser jag Danielle stå där jag ler stort mot henne och hon ler stort mot mig

. -Danielle hej(jag)

-hej hur är det med dig Kelley(Danielle)

Vi snackar och fikar och jag gillar att vara med Danielle hon är en så himla snäll person. -vi måste göra om det här någon gång (Danielle)

-absolut det var det roligaste jag gjort på länge(jag)

-ses(Danielle)

Hon ger mig världens bästa kram om man inte räknar med Louis kramar för dom är bäst. Jag känner hur klumpen i mitt hjärta kommer tillbaka när jag tänker på han eller rättare sagt den växer för om jag ska vara ärlig så har den nog alltid funnits där. Jag ska vara helt ärlig jag är som enormt många andra kär i Louis Tomlinson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0