Kapitel 10 My story

Ur Nialls perspektiv.
 
Det har gått 4 dagar sen jag såg Malin på cafet och snackade med henne eller nästan jag har legat på mitt rum sen dess jag årkar inget.
-Niall du kan inte ligga där för evigt du låg de innan du träffade Malin för 4 dagar sen vi fick ut dig men nu ligger du här igen fattar du inte att vi saknar dig(Louis)
-Jag vill inte jag vill inte jag vill inte (Jag)
-Niall du måste lära dig att gå vidare(Harry)
-Jag vill ite gå vidare jaag sårade henne genom att strula med hennes bästis(Jag)
Jag hör hur ytterdörren öppnas och några sekunder senare kommer Eleanor in i rummet.
-Hej Niall jag kom just från Malin ni måste snacka med varandra ni båda är helt förstörda det behöver inte vara så det vet du(Eleanor)
-Hon hatar mig(Jag)
-Nej det gör hon inte skulle hon sitta och gråta över dig om hon hatar dig skulle hon skriva om dig i hennes dagbok om hon hatar dig skulle hon göra precis som du göra nu säga han hatar mig när man försöker snacka med henne(Eleanor)
-Hon har ingen anledning att tro att jag hatar henne(Jag)
-Ni måste snacka med varandra(Liam)
-Jag vill inte(Jag)
-Varför inte(Eleanor)
-För att jag har en typ tjej(Jag)
-Vem då(Liam)
-Isabelle(Jag)
-Niall hon kysste dig och nu är ni tillsammans(Louis)
-Ja hur så(Jag)
Jag vet att det va fel att va tillsammans med Isabelle men jag kunde inte såra henne hon sa att Malin hatade henne och att hon hade sakt massa elaka saker och det vara sånt jag inte torde om Malin inte alls.
Jag bestämmer mig för att i alla fall snacka med Malin för Isabelles skull även fast hon sakt att jag inte ska snacka med henne.
-Jag går och snackar med henne okej slutar ni haka på mig sen(Jag)
Dom nickar och jag ler.
Jag tar på mig skorna och börjar gå mot Malins lägenhet men kommer inte så långt innan jag stöter i hop med Isabelle.
-Niall hej vart ska du(Isabelle)
-Jag ska snacka med Malin(Jag)
-Varför då(Isabelle)
-För hon kan inte gå runt och säga till dig och alla att du är en hora som går och gör allt för uppmärksamhet(Jag)
-Du behöver inte har jag ju sakt det blir kanske bara värre(Isabelle)
-Isabelle du kan inte låta henne hålla på om hon inte slutar går vi väl till polisen eller något(Jag)
-Men Niall du behöver inte jag lovar(Isabelle)
-Nej Isabelle det måste få ett slut(Jag)
Jag va sur på Malin för vad hon hade sakt till Isabelle.
Jag skyndar mig till Malin och går direkt in i hennes rum.
-Varför säger du saker till Isabelle(Jag)
-Nu vill jag veta vad jag sakt till Isabelle efter som jag inte sakt ett ord till henne sen feste(Malin)
-Att hon är en hora som bara söker uppmärksamhet(Jag)
-När skulle jag gjort det jag har knappt gått ut ur mitt rum mer än den gången vi sågs på stan et kand u fråga David och Eleanor om.(Malin)

Kommentarer
Postat av: rikke

meeeeeeeeeeeer

2012-07-08 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0