Kapitel 10 Bieber

 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag och Zayn sitter på flyget på väg till Kanada där jag ska få träffa Carly för hopnings vis.
-"Liam det kommer gå bra sluta vara så orolig jag lovar hon kommer säg att han gillar dig med det syns på sättet hon tittar på dig"Säger Zayn till mig och jag ler mot han men självklart så lutar han sig mot min axel och somnar och jag som hade hoppas på att få någon att prata med men NEEEJ han somnar.
 
När vi kommer av planet känner jag hur min nervositet börjar stiga jag är orolig att hon inte vill ha oss här men hon sa ju faktiskt i telefon att hon gärna ville att vi skulle komma.Ja jag berättade för henne och hon ska stå utanför och vänta på oss och det känns bra att veta att hon i alla fall står där och väntar på mig och Zayn.
Jag tar min väska och Zayn som står och håller på att somna bredivd mig drar jag med mig mot utgången där vi möts av världens vackraste leende som tillhör en glad Carly.
-"JAG HAR SAKNAT ER SÅ MYCKET NI ANNAR INTE HUR JOBBIGT DET ÄR ATT BO MED JUSTIN HAN TROR ATT JAG ÄR UTE MEN HANS KOMPIS RYAN NU MEN NEJ JAG ÄR MED ER TACK GODE GUD ATT NI KOM"Skriker hon och kramar om oss och jag ler när hon kramar om mig hon är värkligen värkligen snäll.
 
Ur Justins perspektiv.
 
Jag hörs hur dörren öppnas och hur Carly snackar jätte glatt och jag förstår att hon och Ryan måste haft kul i hop.
-"CARLY KOM HIT"Ropar jag och hon kommer in med världens största leende.
-"Hur mår Ryan?"Frågar jag och ler mot henne.
-"Jag har ingen aning hut Ryan mår Justin du får väl ringa och fråga han föresten några av mina vänner sover här"Säger hon samtidigt som hon ler och då ler jag med för jag har inget i mot tjejer i mitt hus.
Jag reser mig ur soffan och går bort mot hallen där jag ser Liam Payne och Zayn Malik vad fan gör dom här.
-"CARLY!!!"Ropar jag och hon ler mot mig när hon kommer.
-"Dom ska inte sova här"Säger jag.
-"Jo det ska dom det är lika mycket mit hus som ditt om du inte minns det Justin det var din ide du sa det och föresten Ryan är en idiot"Säger hon innan hon drar med sig Liam och Zayn upp och nu ångrar jag det där jag sa om att det var lika mycket hennes hus som mitt FAAN jag vill inte att dom kommer hitt och tar min kusin från Ryan dom skulle ju bli SÅ söta i hop.
-------------
Jag vill bara säga kom i håg att Justin inte är så här i värkligheten(Hoppas jag)Han är det bara i min novell jag gillar han men jag tyckte det skulle bli bra om han va elak inte för att jag tror det i värkligheten så alla som gillar han ta inte illa upp jag har inget i mot han jag bara gör han till en rollfigut för jag vet ju inte hur han är på ritigt men han är säkert JÄTTE snäll

Kommentarer
Postat av: tova

Såklart han e snäll! Och du måste skriva mer!!!

2012-07-31 @ 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0