Kapitel 1 Only You

Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag sitter på lektion och försöker konsentrera mig.Jag tittar på klockan typ hela tiden för i dag ska jag få träffa min mamma för första gången på 8 år.
Jag är Kelley tjejen som är 19 år och som ingen vill ha jag är tjejen som inte är lika mycket värd som alla andra för jag är anorlunda och konstig enligt alla.
Jag gillar One Direction det är nog tack vare dom jag lever idag min mamma hamna på mentalen efter pappas död hon blev anorlunda.
Jag bor hos en foster familj i Göteborg men jag ska flytta om 2 veckor till en lägenhet i stockholm dom vill inte ha mig kvar längre och efter som jag är myndig så får jag ingen ny foster familj utan du står jag ensam på egna ben.
När skol klockan äntligen ringer ut skyndar jag mig till mitt skåp för att åka till det mentalsjukhuset mamma ligger på.
 
När jag kliver av bussen får jag massa blickar på mig inte så konstigt  på mig men det är jag van vid folk brukar titta snätt på mig jag är ett sånt där problembarn eller som min moster kallar mig ett misstag.
 
Jag går fram till kvinnan i disken som kollar med konstiga ögon på mig.
-Hej vad kan jag hjälpa dig med(Kvinnan)
-Jag heter Kelley Heros jag söker Maria Karlsson hon är min mamma(Jag)
-Ja Maria hon har snackat om ditt besök hela veckan hon sakar dig värkligen(Kvinnan)
Hon följer mig genom en koridor bort till ett rum som det står 2 män i och där får jag vänta.Efter 5 minuter kommer en till man in och bakom han kommer min mamma.
-Kelley(Mamma)
-Mamma(Jag)
Jag känner hur tårarna rinner just i det här ögonblicket känner jag mig älskad för första gången på evigheter känner jag mig älskad.
Hon springer fram och kramar mig och jag kramar henne tillbaka.
 
Två timmar senare så sitter jag på bussen på väg hem till min foster faamilj som håller på att paka i hop mina grejer.
Jag tar upp min mobil och loggar in på Twitter och ser att någon @TheBestWilliam har skickat ett DM till mig.
 
To  @KelleyHeros:
Hej jag undrar en sak om din senaste twett du skrev att du va på väg till de enda personen som älska dig vad menas med det för det måste ju finnas fler som älskar dig eller?.
 
To @TheBestWilliam:
Om du bara visste hur mitt liv va skulle du inte säga så.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag har skrivit med den här tjejenn Kelley i några dagar hon är väkligen snäll men jag är orolig att om hon får veta vem jag igentligen är så kommer hon bli sårad för hon har berättat så mycket för mig me jag kan fortfarande ite se varför hon är olycklig det enda problemet är att dom i hennes skola inte gillar henne.
-Louis vad ler du åt(Niall)
-Inget(Jag)
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag sitter i flyttbilen och är på väg till min lägenhet i stockholm jag har fått ett jobb på ett modeföretag som model.
 
är jag kommer till lägeheten så får jag ett DM från han William.
 
To@KelleyHeros:
Hej jag ska till Stockholm om se vecka vi kanske kan ses.
 
To@TheBestWilliam:
Ja det är klart vi kan det vore Amazing.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0