Kapitel 1 my story

ur Malins perspektiv.
 
Jag sprang på ängen bredvid killen jag älskar mest av allt i hela världen jag må vara 11 men jag älskar han värkligen.
Jag är en tjej på 11 år som bor i Mullingar jag är inte särskilt fin jag blir mobbad för jag är smått mullig och har tandstälning som gör att jag knapt kan snacka rent. Niall är den enda som förstår sig på mig men det blir nog inte så lätt nu när jag ska flytta till London och han bor kvar här.

Det var flera år sen nu jag är 17 och Niall är 19 och världkänd medans jag är lilla meningslösa Malin men jag är anorlunda jag är inte Mullig längre och har ingen tandställning.Jag är den där tjejen som många gillar och hänger efter killarna vill ha mig men jag vill inte ha dom det finns bara en kille och det är Niall jag har inte sett han sen jag flyttade vi tappade kontakten när jag åkte det blev allt mer sällan att vi hördes av.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag sitter i mi och killarnas loge när bilderna på mig och Malin kommer upp i huvet undra vad hon gör just nu om hon vet om att jag är känd men det bör hon ju veta.
Jag och hon tappade liksom kontakten efter hon flyttade jag vet inte varför.
-Niall kommer du vi ska upp nu(Liam)
-Nu kör vi(Jag)
Vi springer upp på scen och börjar med I want.
 
Ur Malins perspektiv.
 
Isabelle min bästis kommer in springande med världens största leende.
-Du och jag ska på One Directions skiv signering i morgon(Isabelle)
Jag blir nervös över att träffa Niall igen men jag kan inte säga nej till Isabelle hon är ju min bästa vän.
-Okej varför(Jag)
-För du vet att jag gilar dom(Isabelle)
-Vist jag gör det för din skull(Jag)
 
Nästa morgon.
 
Jag vaknar klockan 9 som vanligt och äter frukost sen kommer Isabelle in springande i mitt rum som vanligt.
-Kommer du eller(Isabelle)
-Jaja(Jag)
Jag har på mig blå chinos och svart linne.
Vi går mot köpcentret där dom ska signera om någon timme.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0