Kapitel 1 Bieber

Ur Carlys perspektiv.
 
Mitt namn är Carly Annie Bieber jag är 17 år och har fel på hjärtat.Min kusin heter Justin Bieber.
Jag får ofta som jag vill för jag min mamma och pappa är rika och dom ger mig allt jag vill ha för dom vill att jags ak få leva mitt liv för dom kan inte säga vänta tills du blir äldre för det är inte säkert att jag blir äldre jag äter medecin och mår bra för tillfälet.
Jag är Carly tjejen som dom flästa vill vara för dom tror jag lever på rosenblad men det är inte att leva på rosenblad att vara Justin Biebers kusin man vet aldrig vilka som är äkta vänner.
-Carly du ska på om två(Kenny)
Jag ska sjunga med Justin i dag för det är min 17 års dag och det var därför jag sa tidigare att jag va 17 för det är jag ju.
 
Ur Nialls perspetkiv.
 
-KILLAR KOM NU VI SKA SE JUSTIN BIEBERS KONSÄRT PÅ TVEN(Jag)
Killarna kommer in i vardagsrummet men dom värkar inte lika glada som jag över att se Justi Bieber på tv.
Jag ler mot killarna och startar.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Justin sjunger Love Me och jag står bakom scen för om bara några sekunder ska jag ut och sjunga med Justin.
-Nu Carly det är du(Kenny)
Jag skyndar mig ut och börjar och allas blickar som vart på Justin som sitter i sitt hjärta uppe i luften flyttas till mig.
-CARLY ALLIHOPA MIN KUSIN SÄG GRATTIS(Justin)
Jag vill egentligen inte vara Justins kusin för det är SJUKT jobbigt.
 
Ur Liams perspektiv.
 
-JÄVLAR VILKEN SNYGG TJEJ VEM ÄR HON(Harry)
-Han sa ju nyss det Harry Carly hans kusin(Niall)
Jag tittar upp från mobilen jag har i handen och ser en väldigt vacker tjej hon är grym på att sjunga också.
-Vi måste träffa henne någon gång(Harry)
-Jag tror någon är kär(Louis)
-ÄR JAG INTE(Harry)
Jag förtsätter titta på tjejen på tv hon trivs värkligen på scenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0