Kapitel 9 del 2/3

2012 December.
 
Ur Zayns perspektiv.
 
Jag sitter i vardagsrummet med killarn och Isabella jag försöker vara så normal som möjligt men det är SVÅRT för det ända jag tänker på är Alex.
-"Du Niall har du haft någon kontakt med Alex på senaste tiden?"Frågr Liam nästan som om han visste att jag ville fråga honom det.
-"Ja faktiskt ni måste se det här"Säger han och tar fram sin mobil och lägger mobilen på bordet och det är en vidio med Alex hon spelar lite på några låtar sen så säger en röst"Alexandra Summers spelar Erik Summers musik den 17/12-12 glöm inte att boka era biljeter NU"
Jag sitter helt tyst och tänker på att Alex ska ha en konsärt en konsärt här i London.
-"Vi alla ska gå och ni kan ju ta med Danielle och Eleanor också"Säger Niall med ett leende samtidigt som han tittar på Louis och Liam.
-"Jävlar vada häftigt är hon stor nu eller?"Frågar Harry och Niall nickar och ska just säga något när hans mobil ringer och jag ser att det står Alex på skärmen.
-"Hej Alex"Säger Niall glatt.
Han fortsätter snacka med henne och dom skrattar och Niall ler jätte stort hela tiden.
-"Ja men då ses vi om en timme det ska bli kul att träffa dg igen det känns som EVGHETER sen"Säger Niall helt plötsligt sen lägger han på......Ska NIALL träffa ALEX.
-"Gubben ska vi ta en promenad"Frågar Isabella och jag nickar även fast det är inte precis det jag vill göra.
Jag reser mg och Isabella med hon ser VÄLDIGT stolt ut med sig själv undra varför asså inget illa ment men liksom hon har aldrigt sett ut så där förut.
 
Ur Nialls Perspektiv
 
Jag går ner för den långa gatan och fram till cafet jag ska träffa Alex på.
Jag ler stort när jag ser henne där så jag springer ner och kramar om henne och hon ler ett gulligt leende mot mig.
-"Niall det var längesen"Säger hon skrattandes.
-"Ja för längesen om du frågar mig"Svarar jag henne och hon ler mot mig.
-"Så kommer du och killarna i kväll?"Frågar hon och jag nickar.
-----------------------
Om ni undrar varför jag gör så här korta delar s är det för jag är SJUK:( och årkar inte skriva långa men jag vill inte svika er och om jag skiter i att publicera och bara skriver sen sparar som utkast så kansek det tar EVIGHETER tills ni får en del så då tycker jag det är BÄST att göra så här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0