Kapitel 9 Älskar/Hatar del 1/3

2012 December
 
Ur Alex perspektiv.
 
Det blev aldrig så att jag åkte till pappa under sommaren för att jag kom in på ett musik läger och det är otroligt vad som har hänt mig under bara några  månader.
Det är snart jul och här sitter jag i London och gör mig i årdning för min aldra första solo konsärt där jag ska spela upp Eriks musik.
Det är ofatbart jag är en tjej på 18 år som lever i både min och min (döda) brors dröm.
Jag har inte snackat med Zayn sen kyssen men Niall har jag haft kontakt med och Zayn har visst hittat en annan tjej som heter Isabella.
Jag va väl inte så viktigt som han ville få mig att känna.
 
2012 September.
 
Ur Zayns perspektiv.
 
Jag har inte hört något från Alex men hon kom aldrig till London i sommar Niall har visst kontakt med henne men ja vet inte varför jag INTE har det.
-"Zayn kommer du gubben"Säger Isabella som är min nuvarande flickvän jag har haft många på sistone men ingen får mig att känna som jag känner för Alex.
-"Ja det gör jag"Säger jag och försöker låta normal men det går kanske inte JÄTTE bra för hon tittar skeptiskt på mig precis som alla andra gånger jag försöker dölja att jag tänkt på Alex.
-"Är det hon tjejen som dissa dig nu igen"Säger hon och jag tittar på henne hur vet hon om Alex.
-"Hur..."Säger jag men hon avbryter mig.
-"Tror du inte jag fatta det Zayn du är kär i henne men tro inte att jag inte ÄLSKAR dig.
Jag sätter mig ner på den kalla trappan som finns här ute och hon tittar på mig med en blick som jag inte riktigt kan tyda.
 

Kommentarer
Postat av: Emma! <33

Meer!! Men var blev kapitel 8!? :/ Men jag vill att det kommer mer!!!!!!!

Svar: Kapitel 8 är under kapitel 9
Erika A

2012-08-25 @ 19:11:12
URL: http://thisismylifeinwords.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0