Kapitel 9 Älskar/Hatar del 3/3

2012 December
 
Ur Alex perspektiv
 
Jag ler mot Niall innan jag skyndar mig tillbaka till hotelet där ALLA väntar på att jag ska komma.
Jag ser Chery stå lite längre bort jag ler mot henne.Under tiden jag byter om står Chery som är min stylist och frågar om jag är redo och jag svarar hela tiden ja.
 Jag har på mig en svart kläning med massa silvriga detaljer.
-"Du ser underbar ut"Säger Chery när jag kommer ut och jag ler ett svagt leende mot henne.Jag är lite nervös och inte för att spela inför 10000 personer utan att Zayn kommer vara där med sin...Tjej.
Jag ler och hon börjar fix mitt hår som jag egentligen vill ha utsläppt men jag har ingen talan så det slutar med att jag har typ en fläta av hel håret och sen sminket ja det kan jag inte säga något om jag står ut men det är inte JAG.
-"Perfekt gå nu ut ditt och spela som aldrig förr"Säger Chery till mig och jag ler mot henne.
 
2012 Juni
 
-"Vad menar du att jag inte åker till pappa"Frågar jag o förstårligt min mamma.
-"Han måste jobba gumman men jag har fixat så du får gå på sommar läger där du kan spela Piano"Svarar min mamma och jag suckar och ger henne en blick som betyder typ"Du bryr dig bara i dom men mig skiter du i för du tror att du aldrig ska förlora mig men tänk så här jag kanske försviner jag med då ångrar du dig" Me jag tror inte hon forstog det för hon bara ler mot mig när jag går upp på mitt rum med ARGA steg.
Gud vad jag önskar att Erik va här då skulle hon aldrig träffat Andreas och hans familj då skulle vi åkt till London och träffa pappa och allt skulle vara som vanligt.
 
2012 December
 
Ur Zayns perspektiv
 
Vi gör oss i årdning och allt känns faktiskt bra.Jag och killarna står i kostym och tjejerna har fina kläningar på sig.
Danielle har en röd kläning som är väldigt enkel och Eleanor har en väldigt enkel Rosa kläning som passar henne perfekt.
Vi alla sätter oss och väntar på Isabella som kommer er med en STOOR rosa bal kläign seriöst?
-"Jag är klar ska vi åka?"Frågar hon med ett leende och alla tittar på henne hon vet väl att vi ska se på en konsärt inte gå på bal va?
Vi nickar och alla går ut i limon som ska köra oss till teaterhuset där konsären ska hållas.
-"Så Isabella hur länge har du och Zayn dejtat?"Frågar Eleanor med ett leende som ser väldigt tillgjort ut men jag klandrar henne inte för låt oss säga så här Isabella har sitt lilla egna sätt att se på saker och ting.
-"Inte jätte länge kanske 2 månader me jag tror vi kommer vara tillsammans för evigt liksom det syns värkligen hur mycket vi ÄLSKAR varandra"Svarar Isabella stolt och jag ler lite svagt och Eleanor tittar på mig med en blick som betyder"Vad hände med hon andra tjejen"Hon menar Alex jag grätt över henne i veckor.
Jag mimar du ska få se.
-"Så Niall är det din tjej hon den där Alexandra?"Frågar Isabella med ett leende.
-"Nej Nej jag och Alex är bara vänner"Svarar Niall och Eleanor tittar på mig med en frågande blick hon måste hört att han sa Alex istället för Alexandra och när jag berättade för henne när jag va ledsen så RÅKADE jag nämna namnet Alex NÅGRA gånger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0