Kapitel 4 Livet Utan Dig del 1

Ur Annies perspektiv

Jag stog och kolla på Niall som stog och sura för att popcorna blev brända han är för gullig den pojken.
-"Niall kom vi kan se på film utan popcorn"Säger jag och han muttrar något i hörbart till svar medans jag bara skrattar.
-"Jag kommer snart jag går ner till Louis och Harry och frågar om dom har popcorn"säger jag och då ler Niall det där underbara leendet som bara Niall kan le(ni vet det där ur gulliga)
Jag skyndar mig ner till deras lägenhet och som tur jag har så har dom popcorn som jag INTE tänker bränna upp haha.

Niall och jag sitter i soffan och ser på tigers film som sagt döm mig inte jag älskar den filmen och kommer ALLTID att göra.

Ur Nialls perspektiv

Jag ser inte så mycket på filmen jag ser mer på min underbara flickvän som sitter bredvid mig med ett STORT leende på läpparna hon älskar verkligen den här filmen.
-"Niall sluta glo på mig"Säger Annie som vänt huvudet mot mig med ett leende och jag känner hur tussen fjärilar flyger runt i min mage det är en underbar känsla som jag alltid har bär jag är med Annie.
-"Niall om två veckor ska jag ha mitt stora race "Säger Annie glatt och jag ler mot henne hon är sjukt duktig på att åka folk race hon kommer säkert att vinna som alla andra gånger. Jag och killarna kommer vara där och heja på henne så.
-" och du kommer vinna"säger jag och pussar henne på kinden och hon rodnar. Jag vet att många kanske säger det här men jag menar det jag älskar Annie och skulle inte kunna leva utan henne hon är mitt allt.

Ut Louis perspektiv

Jag och Eleanor sitter och skrattar åt en sjukt dålig komedi som går på tv men allt blir så mycket roligare när Eleanor är med.
-"vad ville Annie?" frågar Eleanor nu och jag ler innan jag berättar om deras popcorn fail.


Kommentarer
Postat av: Emma! <33

Du måste ge mig MEEEEER!! Den är så sjukt bra!! :) <33

2012-08-31 @ 23:07:26
URL: http://thisismylifeinwords.devote.se/
Postat av: Olivia <3

Meeer <3

2012-09-01 @ 13:07:58
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0