Kapitel 3 Livet Utan Dig!

Ur Författarens perspektiv.
 
Annie sitter mitt i mot sin älskade Niall dom är som gjorda för varandra och det är just därför hela Nialls liv kommer bli förstört när Annie dör i en bil olycka några månader senare.Jag berättar det här för det är inte hemligt det här är en historia om att förlora den man älskar mest i hela världen.
Niall och Annie vet inget om det här än dom hoppas på ett långt och lyckligt liv tillsammans men det kommer inte inte hända.
Jag vet att nu kanske jag förstör historian som ni kansek vill kalla det men det är inte en historia om att dom ska leva lyckliga eller att det ska vara hemligt att hon dör.Det här är en historia om Niall Horan som förlorar den han älskar och måste gå igenom det.
 
Ur Annies perspektiv.
 
Jag ler mot Niall han är så gullig där han sitter och väntar på maten.
-"Seriöst sluta ge varandra dom där blickaarna då dissar ni ju ut oss"Säger Louis och jag börjar skratta han har sjuk humor Louis.
-"Louis du kan ju ge sånna blickar till Eleanor!"Säger Niall och Louis börjar ge överdrivna blicar till Eleanor så att vi som sitter runt bordet brjar skratta som sagt SJUK humor.
-"Jag ser inte ut så där"Säger Niall helt plötsligt och jag börjar skratta han är så gullig.
 
När vi senare är hemma i våran lägenhet så tittar Niall på mig med ett busigt leende.
-"Ska vi ha film kväll?"Frågar han sen och jag börjar fnissa men nickar.
-"Du väljer film jag fixar popcorn"Säger Niall och jag nickar igen.
Jag skyndar mig in i vardagsrummet och vet precis vilken film jag vill se och döm mig inte nu men det är min favorit film.
-"Har du valt film?"Frågar Niall och jag vissar han filmen och han skrattar.
-"Igen seriöst ska vi se tigers film?"Frågar han och jag nickar med ett stort leende på läpparna...Kom i håg döm mig inte jag älskar den filmen och kommer alltid att göra den är en klassiker jag gråter alltid när tiger lämnar sina vänner för att hitta sin familj.
Jag känner hur det lucktar bränt och tittar på Niall.
-"Niall popcornen"Säger jag och det blir en JÄVLA fart på han.
-----------------------------
 
Kapitel 3 Ute nu som ni kanske märkte.
 
3 till nästa??

Kommentarer
Postat av: Emma! <33

OMG!!!! :) Så f*cking bra!!!! :D <33 Meer!!! :) <33

2012-08-30 @ 19:31:32
URL: http://thisismylifeinwords.devote.se/
Postat av: Anonym

Mer<3

2012-08-30 @ 21:58:07
Postat av: Olivia <3

Meer <3 xx ;)

2012-08-31 @ 15:28:23
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0