Kapitel 2 Livet Utan Dig!

Ur Annies perspektiv.
 
Jag va värkligen lycklig när jag va med Niall han får mig alltid att skratta han är UNDERBAR hela han.
-"Niall ska ni inte ha den där intevju i dag varför är du hemma nu?"Frågar jag han och han ler lurigt mot mig.
-"För jag vill gå ut och äta med min UNDERBARA flickvän"Svarar han glatt och jag skrattar lite lätt hana är väl för gullig jag vet inte vad jag skulle göra utan han.
Han tar min hand och drar mig ut till bilen där Louis sitter med Eleanor.
-"Annie hej det var längesen"Säger Eleanor och ler mot mig.
-"Nej värkligen inte vi måste värkligen träffas oftare"Säger jag med ett leende.
 
När vi är framme så har vi skrattat mycket och ni kan inte anna hur glad jag blev när jag såg att vi var vid go kart banan så typiskt Niall att ta med mig hitt.
-"Vi tänkte så här först go kart sen mat"Säger Louis och jag nickar glatt som svar självklart går det toppen för mig jag ÄLSKAR ju att åka go kart.
Vi sätter oss i varsin go kart och börjar köra och har ni någon gång fått den här känslan av att göra något du älskar så sjukt mycket den känslan hade jag när jag satte mig i go karten.
Jag ler mot Niall innan jag kör ut på banan och trycker ner gasen nu ska jag vinna.
Jag känner hur farten tar tag i mig när jag gasar och den känslan kan inget ersäta jag ÄLSKAR värkigen FART ....Och Niall.
Vissa av Nialls fans gillar inte Nialls och mitt förhållande dom skulle kunna gå så långt att dom försker göra mig illa så jag skadar mig bara för att dom är svartsjuka.
När jag ser den svarta och vita flaggan som visr att det är sista varvet så känner jag besvikelse jag måste låta som ett litet barn men det är jag.Jag ÄLSKAR fart och Niall
 
-"Så vart ska vi äta?"Frågar Jag dom andra när vi kliver ut ur bilarna.
-"Nandos"Svarar Niall och jag ler mot han.Jag kan inte beskriva hur mycket jag ÄLSKAR Niall.
Jag älskar sättet som han ler mot mig på morgonen,Jag älskar hans skratt,Jag Älskar hur han alltid får mig på bra humör och jag Älskar att han vågar vara sig.
-------------------------
Ja jag vet den är SEG i början men skit samma det är liksom meningen för att kunna dra ut på den längre för det käns som om jag skriver kortare kapitel så KANSKE bara KANSKE kommer den bli bättre

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer mer mer <3

2012-08-30 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0