Kapitel 19-20 Bieber

 
Ur Carlys perspektiv
 
Jag har inte snackat med Caty sen i gr och nu sitter jag här i skolbänken eller vad mn ska säga och lyssnar på evighets plader.
-"Carly vill du gå på balen med mig?"Frågar plötsligt en kille som sitter bredvid mig han har jag inte snackat med alls.
-"Vilken bal?"Frågar jag tillbaka.
-"Slut balen den som är nästa vecka visste du inte om det"Säger han och jag skackar på huvet.
-"Nej jag är ledsen jag tror inte jag sak gå"Svarar jag och ler lite smått mot han.
 
När lektionen är slut så ringer min mobil och det står "Liam"På displayen och jag skiner upp i ett leende.
-"Hej Liam"Svarar jag glatt.
-"Hej du gissa vilka som ska spela på eran skolbal"Säger han glatt och jag skrattar.
-"Låt mig gissa One Direction kanske"Säger jag och han börjar skratta.
-"JA"Säger han ännu gladare om det nu går.
Vi snackar ett tag och Liam säger att han skickar Louis och Harry för att hämta mig så vi kan hitta på något senare.
När vi lagt på så går jag in på en toallet och taar fram min dagbok ur väskan jag har den alltid med mig.
 
Hej!
Caty är min bästa vän och hon ljög för mig hon höll på med min förra kille sen så fattar hon inte att han bara vill åt mig fören det är försent hon skulle inte ljugit för mig det skulle vara så mycket lättare hon får dejta vem hon vill men hon kunde väl i alla fall sagt något jag trodde vi var vänner men jag hadde väl fel.Hon skulle säkert gör vad som helst för att han skulle gilla henne för att hon är hon och inte för att hon bor i samma hus som mig men det syns att hon gillar Tim men Tim är ett kräk ett stort kräk.
Liam och killarna ska spela på vår skolbal som jag inte viste skulle vara fören idag och vet vem jag vill gå med men jag tror inte jag ska gå alls för jag har inget att ha på mig.....okej det var e lögn jag har en hel kolektion med kläningar men jag vill vara anorlunda jag vill sticka ut jag vill vara något extra.Jag vill vara askungen och Liam ska vara min prins min prins Liam det är det jag vill att han ska vara för det vore underbart.
 Harry och Louis kommer och hämtar mig sen efter skolan för att Liam och jag ska hänga sen senare i dag måste jag snacka med Caty för det har jag inte gjort sen igår då jag fick veta det hon måste få en chans att berätta varför alla andra gånger hon försökt snacka med mig har jag bara ignorerat henne för jag årkar inte med henne me jag måste ta ett steg i taget det är ändå hennes eget fel att jag är SÅ sur på henne. Min lektion börjar så måste dra.
/ Carly ♥
 
Ur Catys perspektiv.
 
Jag vet att det är fel men jag har sett Carly skriva i den där dagboken och den låg i hennes väska.
Jag satt bredvid henne på matten och såg boken sticka upp ur hennes väska och jag måste bara få veta vad hon skrivit där i om mig och vad hon tycker om mig.Jag öppnar boken.
 
 
Hej!
Jag vet liksom inte om jag ska skriva Dagbok eller inte så jag väljer att inte göra det för det känns liksom bäst.Jag har inte skrivit dagbok förut.
Jag heter Carly Bieber och är Justin Biebers kusin han är liksom väldigt känd just nu precis som personen jag är kär i Liam Payne han är med i ett band som heter One Direction dom är typ världs kända.Nu tänker du nog hur fan ska jag få deras uppmärksamhet men det behöver du inte oroadig för.För jag känner dom och Liam sitter bara på andra sidan väggen tänk dig han kunde vart vart som hälst i världen men väljer att komma hit till kanada är det inte fantastiskt.Hans kompisar Niall,Louis,Harry och Zayn har fixat något hemligt till senare det ska bli kul att veta vad det är jag vet ju inte hur dom betersig för dom är ju brittiska alla förutom Niall som är irlänsk och har världens gulligaste acsent.
Jag har en kompis hemma i London som heter Caty hon är väl okej men lova att inte säga något hon kan faktiskt vara väldigt jobbig och dryg också.
Jag saknar faktiskt Kanada på ett sätt liksom Kanada är mina minnens hem men ja ska få nya minnen i London sånna som är bättre än dom jag har med Tim som dumpa mig det jävla svinte sa att jag inte var snygg nog men jag vet nog att jag inte är ful i alla fall för om jag va ful skulle jag inte få så många som skrev att jag va fin på twitter.
/Carly ♥
 
Hej!
 
Jag sitter här i det så kallade mitt rum men i morgon ska jag tillbaka till London jag har snackat med mamma och pappa dom tyckte det va kul att jag kom tillbaka även fast jag inte tror dom efter dom det var dom som skicka hitt mig.Jag har inte hört något från Caty men hon kanske bara inte har haft tid men det är ju lite konstigt efter som vi är bästisar och hon bor hemma hos min familj.Jag vet att det här låter konstigt men jag tror hon gör något som hon inte vill att jag ska veta för hon vet att jag hör när hon ljuger.Jag hade det jätte mysigt med killarna dom tog med mig till baksida av huset och vi satt och spela gitarr och sjöng det var underbart kul med dom.Liam är sjukt duktig på att spela gitarr.
Niall sa att vi skulle se på film senare men jag fick inte veta vilken undra vad dom har i tankarna för film liksom om det är en skräckfilm dör jag seriöst jag gillar dom inte alls.Jag ska..
 
Hej!
Du kan inte gissa vad jag fick i dag jo Liam la en lapp i min byxficka där det stog att han gilla mig med.Asså Louis läste dig högt och Liam hörde och liksom tack varae det så fick jag veta att han gillar mig med på samma sett som jag gillar han.
Jo föresten Caty har betet sig jätte konsigt på sistone hon svarar inte på mina samtal eller sms som om hon undviker mig och nu ja nu är hon ute på fest med någon kompis asså vad har hänt medans jag vart borta igentligen jag va ju inte borta särskilt länge och jag och Caty var ju bästa vänner då beter man väl inte sig så här?Jag vet inte vad det är med mig men det känns som Caty vet något som hon inte vill att jag ska veta.
/Carly ♥

Hej!
Caty döljer absolut något för mig hon kom hem nyss och fick liksom panik när jag fråga varför hon inte svarat på mina samtal hon svara bara att hon inte fått några men jag sg lång väg att hon ljög och vi två ska vara bästa vänner vilken JÄVLA lögn jag trodde bästisar sa allt till varandra men om det är så hon vill ha det tänker jag inte berätta om Liam heller.
/Carly ♥
 
Hej!
Caty har försökt övertyga mig hela dagen att det inte är något hon döljer men jag vet att det är ågot ho inte vill berätta för mig jag fattar inte vad det kan vara jag trodde vi var bästa vänner som sa allt till varandra men jag tror jag hade fel.
Om några menuter kommer Liam och ska hämta mig vi ska gå på våran första dejt det kommer bli sjukt kul och jag är nervös för jag gillar värkligen Liam han är så underbar.
/Carly ♥
 
Jag kommer till i dag och tårrna strömmar ner för mina kinderJag va en hemsk person mot henne min bästa vän.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Caty kommer fram till mig och ger min MIN DAGBOK.
-"Varför har du den"Frågar jag snabbt.
-"Jag är ledsen jag visste inte att du kände så"Säger hon och det syns att hon gråtit.
-"Du läste min dagbok"Säger jag innan jag vänder på klacken och går som tur va så slutar jag nu så det är bara att vänta på Louis och Harry.
Så fort jag kommer utanför dörren hoppar Louis fram och håller händerna som en pistol och skriker "KOM NU"och jag börjar skratta.
Harry står lite längre bort och försöker se oskyldig ut för att Paul går bakom han och tittar på han och Harry bara typ jag har inte gjort något undra vad dom har hittat på.
 
KAPITEL 20:
 
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag följer med Harry och Louis till bilen och Paul sätter sig i sin bil han var nog bara med för att dom skulle till en skola och man vet ju ALDIRG hur många som är fans här.
-"Så vart ska vi"Frågar jag och dom ler mot varandra.
-"Hem till oss där Liam och dom andra är"Svarar Harry.
-"Hänt något roligt i dag?"Frågar Louis sen.
-"Caty läste min dagbok"Säger jag till svar och dom tittar på mig med stora ögon.
 
När vi kommer fram till Louis och Harrys hus så springer jag in och möter Liam i en kram.
-"Liam jag har saknat dig"Säger jag och han ler mot mig.
-"Jag vill att du gr med mig på din bal"Säger Liam och jag skiner upp i ett glatt leende samtidigt som jag nickar glatt.
 
En vecka senarestår jag med en kort röd kläning med ett svart skärp eller vad man ska säga,Ett par svarta skor som ser ut som tygskor fast med klack det är vackert TYCKER jag.
Liam ska hämta mig klockan 7 med resten av killarna efter som dom ska spela på balen det kommer bli den bästa kvällen i mitt liv.
Jag sminkar mig .När jag är klar tar jag fram min dagbok och börjar skriva
 
Hej!
Liam kommer snart och hämtar mig vi ska gå på balen i hop jag är så sjukt spänd  men det kommer bli så himla KUL.
Caty åkte hem till Kanada för ungefär 4 dagar sen jag vill inte snacka med henne mer jag kunde förlåtit henne för att gömt undan något men att läsa min dagbok det är privat.
/Carly ♥
 
Liam plingar på och jag går ner och mötter den underbara personen.
-"Hej"säger jag när jag ser han stå där i underbart fin kostym eller vad man ska kalla det.
"-Hej"Svarar han.
Vi går ut til bilen och Paul kör och hämtar upp dom andra sen bär det av till BALEN.
 
Jag va tvungen att säga hej då till killarna när dom skulle upp på scen så här står jag själv bland flera andra elever.
Dom börjar spela One Thing och Liam kollar på mig under låten och självklart rodnar jag då men vad ska jag göra jag är kär i Liam Payne inte i killen i One Direction utan killen Liam Payne.
När dom spelat klart kommer han fram till mig och jag ler mot han.
-"Ska va dansa?"Frågar han och jag nickar glatt.
Som i film ändras låten till en lugn låt och jag får ett leende på läpparna.
Vi dansar sakta och jag är medveten om allas blickar som är på oss.
Liam lutar si fram och kysser mig och helt plötsligt stannar hela min värld allt är helt pefekt.
-------
The end! Där var den slut Jag kommer börja på en som hter Älskar/Hatar som kommer komma upp lite senare kommenter vad ni tyckte om NOVELLEN Bieber.

Kommentarer
Postat av: Din bäffis!^^

Oooo what happend there!hehe! Snälla skriv mer! (puppy eyes)

2012-08-16 @ 01:42:37
Postat av: Olivia

du kan ju inte sluta där den måste vara längre snälla fortsätt! :'(

Svar: Nej jag hade faktiskt planerat att den skulle sluta så och jag har ingen fortsättning
Erika A

2012-08-16 @ 10:20:55
Postat av: Tova

Du kan inte sluta nu?!?!?!!!!

Svar: Ser du väl att jag kan
Erika A

2012-08-16 @ 10:44:58
Postat av: Olivia <3

Den har varit riktigt bra! men jag önskar att du kunde fortsätta, men men.. Längtar tills nästa novell ;P Kramisar Olivia <3

Svar: Jag hoppas den andra novellen blir bättre än den här för den här blev jag INTE nöjd med
Erika A

2012-08-16 @ 16:32:54
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0