Kapitel 18 Bieber

 
Ur Harrys perspektiv.
 
Jag satt hemma med killarna alla utom Liam som fortfarande var hos Carly.
Niall sitter och smsar med någon det är säkert någon från Mullingar.
-"Liam stannar hos Carly ett tag till ska vi gå ditt och överaska dom"Frågar Niall med ett lurigt flin på läpparna och jag nickar snabbt.
Vi sätter oss i Louis bil och Louis börjar köra bort mot Carlys hus.
 
När vi kommer fram till Carlys hus kommer en kille ut springande ur huset och Caty stänger snabbt dörren efter han.
-"Vem är du?!"Frågar jag killen och han ler lömskt mot mig.
-"Jag är Tim"Säger han och hela min värld stannar vad fan gjorde Tim hemma hos Carly och Caty.
Jag går förbi han och dom andra killarna följer mitt exempel.När vi kommer innanför dörren så är allt kaos Caty försöker få Carly att snacka med henne och Liam står och kramar om Carly.
-"ÖVERASKNING"Ropar Louis och Carly börjar skratta där hon är i Liams famn.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag bestämde mig föraatt lätta lite på stämningen så jag skriker överaskning och Carly börjar skratta d va mitt jobb här utfört.
-"Jag tänker gå och titta runt jag har ju faktiskt inte sett så mycket mer än vardags rummet i det här huset"Säger jag sen och Harry följer med mig upp för trappan.
-"Det här är Carlys och Catys rum vi tittar det"Säger han och pekar på ett rum och jag nickar gillande åt hans ide.
Han öppnar sakta dörren och kliver in det är värkligen tjejigt.
-"TITTA DET HÄR LOUIS"Säger Harry högt han har gått in genom en av dörrarna som jag tror leder till en walk in closet.Jag går fram till Harry och tittar in och det är en GIGANTISK walk in closet.
-"Titta Louis.."Säger Harry och stäler sig framför en rosa stor kläning som liknar en balkläning.
-"Vad tittar ni på"Det är Carlys röst som får oss att vända på oss jag hörde inte ens att hon kom.
-"När använder du den här?"Frågar Harry och pekar på kläning och Carly ler lite smått.
-"På balen i 9an jag hade dom här skorna också"Säger hon och tar fram ett par rosa glittriga skor.
-"Inte visste jag att du gillade glitter"Säger Liam som kom upp bakom henne.
-"Jag älskar att känna mig som en prinsessa"Säger hon med drömande röst.
Liam viskar något i hennes öra och hon blir röd i ansiktet han måste sagt något gulligt...hm...undra vad?
 
Ur Liams Perspektiv:
 
Jag lutade mig fram och viskade"Du är alltid en prinsessa för mig" Carly blir generd men ler mot mig endå och ska jag vara ärlig gud vad jag älskr det där leendet som bara hon har som bara hon kan få mig att älska så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0