Kapitel 17 Älskar/Hatar

2012 December
 
Ur Zayns perspektiv.
 
Jag visste inte att Alex kände så jag trodde inte det tog så hårt på henne.
Jag och killarna var just vid Simon och Alex lägenhet för att hämta Alex me hon var visst inte där hon hade gått för att träffa någon.Simon sa något till sig själv om typ att han fattar inte hur en kille som JAG kunde få Alex att känna som hon gjorde.
Niall var ju nyfiken och Simon berätta om alla gånger Alex sett våra intevjuer och att det sluta med att hon och Simon satt i soffan och han tröstade henne.
Nu är vi på väg till det Cafet Alex sa att hon skulle till och jag känner skuld i mig att hon känner så det var ju ALDRIG meningen att hon skulle må så.
Niall ppnar dörren till Cafet och jag ser hur Alex sitter där med ett äldre par och hon ser inte särskillt glad ut men när hon ser OSS blir hon genast gladare.
Jag springer fram till henne och kramar om henne och jag vet hur nära tårarna jag är.
-"Jag va så orolig varför sa du inget?"Frågar jag henne.
-"Jag ville inte göra dig orolig"Svarar hon efter ett tag och jag kramar om henne hårt.
-"Zayn vad händer om någon ser oss?"Frågar hon sen.
-"Jag bryr mig inte så länge du inte behöver känna som du känner"Säger jag och jag ser hur hon ler mot mig och jag trycker mina läppar mot hennes.
 Jag käner hur hon ler mot mina läppar det känns så underbart att ha henne mot mina läppar.
-"Jag älskar dig"Viskar jag till hernne.
 
Ur Alex perspektiv.
 
Älskar jag Zayn? Ja det gör jag nog.
-"Jag älskar dig också"Svarar jag......
 
Så där har ni svaret man KAN älska någon man lärt sig att Hata jag älskade ju Zayn för att han är han men jag Hatade ju han för att han va med Johan och hans gäng.
 
---------------------
Den blev inge bra alls så jag bestämde mig att göra det SÄMSTA slutet EVER!
Nästa novell Hade jag tänkt skulle heta Livet Utan Dig! Men jag har en ide ni får välja vilken Novell ni vill som jag har skrivit förut som jag ska fortsätta på! Vad tycker ni om det?
 
 
Kommentera vilken novell ni vill ha fortsättning på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0