Kapitel 16 Bieber

 
ur Catys perspektiv.
 
Carly gör sig i årdning för sin dejt med Liam och jag gör mig i årdning för att träffa Tim.
-"Carly tänker du vara sur på mig för evigt eller?"Frågar jag Carly som står och fixar det sista hon har på sig en kläning som är svart upptil och beagevit nertil med svarta blommer.
-"Du döljer ju något Caty"Säger hon och jag skakar på huvet även fast jag vet att jag ljuger mot min bästa vän.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag sätter mig ner med min dagbok och slår upp sidan där jag ska börja skriva.
 
Hej!
Caty har försökt övertyga mig hela dagen att det inte är något hon döljer men jag vet att det är ågot ho inte vill berätta för mig jag fattar inte vad det kan vara jag trodde vi var bästa vänner som sa allt till varandra men jag tror jag hade fel.
Om några menuter kommer Liam och ska hämta mig vi ska gå på våran första dejt det kommer bli sjukt kul och jag är nervös för jag gillar värkligen Liam han är så underbar.
/Carly ♥
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag får hjälp av killarna för att göra mig i årdning och är man väl ska lämna huset så petar alla på mig bara för att jag ska bli iriterad seriöst vad dom har torr humor för dom skrattar så mycket att det ser ut som om dom inte får någon luft.
Jag sätter mig i bilen och Louis sätter sig vid ratten han har lovat att köra oss efter som jag inte har körkort än.
-"Så ska det bli KUL?"Frågar Louis med barnsligt glad röst.
Jag bara nickar som svar och är överlycklig över att det inte är så långt till Carly jag årkar inte med Lousi eviga tjat SJÄLV.
Jag kliver ur bilen och går upp mot dörren och Caty öppnar med ett leende.
-"Hej Liam"Säger hon glatt.
-"CARLY LIAM ÄR HÄR"Ropar hon inåt och efter ett tag kommer en väldigt väldigt snygg Carly.
-"Liam hej"Säger hon glatt och ger mig en kram men inte en enda blick till Caty.
-"Seriöst Carly ska du vara sur på mig än bara för att jag inte berättar vad som pågår efter som det inte är nnågot"Säger Caty och jag ser lång väg att hon ljuger och det måste Carly också göra för hon svarar inte utan tar bara min hand och vi gr tillsammans ner till bilen där Louis sitter och sjunger med i radion.
-"Hej Louis"Säger Carly med ett leende.
-"CARLY"Utbrister Louis och hon börjar skratta.
 
När vi stannar bilen så ler jag och är glad att jag ändrade planerna i sista sekund i stället för att ta med Carly på en lyx resturang tar jag med henne på piknik för det har hon sagt att hon gillar.
Jag tar hennes hand och vi går tillsammans till där jag och killarna gjort i årdning piknik tidigare.
-"LIAM"Säger Carly överlyckligt när hon ser pikniken.
vi sätter oss och ska jag vara ärlig så är jag lycklig riktigt lycklig av att se Carly så lycklig.
Just när vi sitter och snckar som mest avbryts vi av en gitarr och NIALL? kommer ut från skogen lite längre bort och bakom han står dom andra killarna..... öööhh okej?
dom börjar spela och sjunga.
 
It's not me, it's not you
There's a reason
I'm just trying to read the signals i'm receiving
It's like a stone on fire
Can you feel it
I don't know about you girl
But I believe it

Words will be just words
Til you bring them to life

I lift you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world
I build you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world
Everyday, in every way
I lift you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world

One for me, one for you
What you doing
Girl the music sounds so good
When you're moving
Let me take you higher
Let me prove it
'cause hey, hey, pretty girl, I believe it

Words will be just words
Till you bring them to life

I lift you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world
I build you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world
Everyday, in every way
I lift you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world...

Baby let me find at your secret
Just let me in, let me show that I'll keep it
Close to my heart ...
Just let me in, let me show what I mean

I lift you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world
I build you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world
Everyday, in every way
I lift you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world
Oh yeah, you know i'd take you to another world
I build you up, i'll never stop
You know i'd take you to another world
I lift you up, i'll never stop
 
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag och Liam skrattar åt killarna och dom erbjuder sig att köra hem mig.
-"Liam kan inte du följa med hem till mig så kan vi se på en film"Frågar jag.
Han nickar och vi åker hem till mig och jag får en chok när jag kommer in i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0