Kapitel 14 Älskar/Hatar

Nu ska jag vara ÄRLIG den här novellen blev inte RIKTIGT som jag tänkte mig att den skulle bli........MEN SKIT SAMMA vi fortsätter så här och ser vart vi hamnar xD okej jag kanske inte beter mig SÄRSKILT smart nu men skit samma OCH ja det betyder att jag INTE kommer lägga ner den här novellen....Förens den är SLUT.....Jag får hoppas på att det blir en bra novell ÄVEN fast jag EGENTLIGEN tänkt helt annat ....MEEEEEEN Skit samma För igentligen så skulle Zayn ALDRIG kysst Alex fören i kapitel typ 20 eller något sånt skit.Och så skulle man inte få veta HUR asså detaljrigt hur Erik dog fören i sista kapitlet och NU den här festen NJA den skulle inte vart med alls men det är SKIT SAMMA  för nu kör vi så här.....Jävlar jg som aldrig använder SKIT SAMMA i vanliga fall använde det just 5(om man räknar med den här sista gången)Gånger jag måste värkligen vara Sjuk(Ja det är jag)
-------------------------------------------------------
2012 december
 
Ur Alex perspektiv.
 
Niall går fram till sterion och slår på musik som vi ska ha när vi städar hela lägenheten.
Justin Biebers röst strömmar ut ur högtalarna och jag börjar skratta när jag har "All around the World" Niall börjar sjunga med och jag börjar skratta åt hur han ser ut där han hoppar runt med sin sopborste och använder den som mick.
-"Niall seriöst du gör ju fel"Säger jag till han och han börjar skratta åt mig när jag hoppar runt jag med och sjunger med precis som han gjort tidigare så det slutar med att både jag och Niall hoppar runt och sjunger när Zayn kommer in till oss från köket där han vart och städat.
-"Men tack för att ni hjälper til SÅ mycket"Säger han innan han börjar skratta.
 
Efter FLERA timmar av jobb så är vi äntligen klara nu ska vi bara göra oss i årdning.
-"SÅ killar vad ska ni ha på er?"Frågar jag dom och dom rycker ara på axlarna medans jag börjar skratta.
-"Gå och byt om jag är tillbaka om en halvtimme LOVAR"Säger jag och dom nickar.
Jag skyndar mig hem och hämtar min kläning jag ska ha på mig 
Jag tar på mig den svarta kläningen och några armband det känns bra att ha det på sig.
Jag sminkar mig lätt men bestämmer att ha utsläppt hår.
Jag drar på mig mina convers och tar min klackar i handen innan jag skyndar mig till killarna det har kommer bli grymt kul
 
Ur Nialls perspektiv
 
Jag och Zayn snackar samtidigt som vi byter om vi fixar håret det har kommer bli grymt vi har bjudit ganska många presoner om vi säger så och jag vet att det kommer bli bra.
-"Niall tror du att Alex kommer vilja dansa med mig i kväll?"Frågar Zayn mig och jag ler mot han.
-"Det är klart hon kommer vilja vem som helst skulle vilja dansa med dig"Svarar jag och han ler mot mig.
-"VI ÄR HÄR!!!"Hör vi Harry ropa från hallen och vi skyndar oss ut ditt och där står rästen av killarna.
-"Hej killar nu är dags för PARTY"Säger Louis och jag börjar genst skratta.
Dörren öppnas och där står Alex i kläd en svart kläning den är grymt snygg på henne.
-"Hej"Säger hon innan hon tar av sig sina skor och byter till klackar.
Hon är fortfarande kortare än mig och med det menar jag att hon är kort.
-"Nu ska vi ha kul"Säger hon glatt.
Vi sätter oss i soffan och efter bara 5 minuter börjar det komma folk det här kommer bli en grym fest.
 
Ur Alex perspektiv.
 
Jag sitter i soffan och ser alla stå och dansa.
-"Alex vill du dansa?"Frågar Zayn och jag nickar mot han och vi går upp och dansar om man nu kan kalla det så vi hoppar mest omkring och skrattar men det är kul.
-"Jag kommer snart"Säger Zayn till mig och jag nickar och ler.
Mitt leende försvinner när jag ser hur en person jag VÄRKLIGEN inte ville ha här går mot mig......ISABELLA.
-"Vad gör du här Isabella?"Frågar jag henne kallt.
-"Tro inte att du kan komma och ta min pojkvän i från mig du tror att du är något men han är ara med dig för att han saknar MIG"Säger hon med självkänsla i rösten och jag hör hur någon börjar skratta bakom Isabella så jag vänder blicken ditt och där står Niall och Zayn.
-2Tror du på det själv Isabella?"Frågar Niall henne och Zayn  tittar bara på mig och jag ler mot han.
Zayn går förbi Niall och Isabella som står och diskuterar vem av dom som har rätt.
-"Ska vi gå ut"Frågar Zayn över musiken och jag nickar.
Han tar min hand och vi går tillsammans ut ur huset.
Vi sätter oss ner på trappan.
-"TITTA"Säger jag och pekar mot lillakarlavagnen som man kan se på himlen.
-"Den är fin"Säger Zayn och jag ler mot han.
-"Du är också fin"Säger han och jag känner hur jag rodnar så jag tittar ner i marken och ler.
 
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
Oh Oh
You don't know you're beautiful
 
 
Zayn sjunger det tyst och jag ler och rodnar bara mer av det.
-"SLUTA"Säger jag generat och gömmer mitt ansikte i häderna.
-"Du ska sluta gömma ditt vackra ansikte."svarar han mig och jag tittar upp på han och jag tror jag druknar i hans UNDERBARA ögon.
------------------------------
Så där kapitel14 kom i håg att kommentera :) <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bäst <3

2012-08-28 @ 13:55:14
Postat av: Tova

Jag tycker fuska vara mer sjuk så du kan skriva MER!!!!!

Svar: Jag kommer nog vara hemma ett tag till från skolan jag hostar och snorar som en gris eller vad man nu ska säga jajaj skit samma jag är i alla fall inte frisk :( så då får jag SKRIVA :)
Erika A

2012-08-28 @ 15:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0