Kapitel 1 Livet Utan Dig!

EFTER SOM JAG INTE FICK NÅGRA KOMENTARER PÅ VILKEN NOVELL JAG SKULLE FORTSÄTTA PÅ BÖRJAR JAG PÅ DEN NYA "LIVET UTAN DIG".
----------------------------
INLEDNING:
 
Jag heter Annie och är 18 är jag har ett perfekt liv jag bor i London med min pojkvän Niall vi har vart tillsammans sen innan han va med i X Faktor.Han är med i ett band som heter One Direction dom är gryma.
Jag har blont hår och gröna ögon. Jag Älskar allt som har med fart att göra men låt oss säga så här jag bryr mig inte om hur det funkar bara det går fort.Min mamma vill inte snacka med mig efter att jag flyttade till London hon tror jag gjort ett misstag men man måste våga ta risker eller hur?
Det här är jag Annie Lovisa Jones!
 

 
Ur Nialls Perspektiv
 
Jag ler stort när jag kommer hem från jobet för jag vet att Annie väntar hemma.
-"Niall ska vi dra hem till mig och ha film kväll?"Frågar Zayn mig och jag skakar på huvet.
-"Nej inte i kväll kanske i morgon"Svarar jag och han "mm"ar till svar.
Jag skyndar mig upp i trapp huset till min och Annies lägenhet.
-"Annie jag är hemma"Ropar jag in i lägenheten och Annie kommer springande mot mig med ett leende hon slänger sig i mina armar och jag kramar om henne.
-"Så hur mår min lilla prinsessa?"Frågar jag henne och hon ler mot mig.
-"Bra nu när du är här"Svarar hon glatt och jag ler mot henne.
 -"Jag har saknat dig"Säger jag och hon ler om möjligt ännu större än vad hon gjorde innan.
Jag kysser hennes underbara läppar och hon fnissar till lite.
-"Niall jag vill ha dig"Säger hon tyst och jag känner hur lyckan kommer rinande i mig så många gånger jag velat ha Annie men väntat för att hon inte vart redo.
Jag kommer i håg hur hon lovade att säga till när hon va redo.
 
Jag och Annie sitter uppe på hennes rum det är så skönt att vara med Annie hon låter mig vara mig själv jag fattar inte hur en 15 åring som MIG kunde få henne.
-"Annie jag älskar dig"Säger jag tyst och hon skiner upp i ett leende.
-"Jag älskar dig också Niall"Svarar hon glatt.
Jag kysser henne och kyssen övergår efter en stund till hångel.
Min hand letar sig under hennes tröja men hon stoppar mig där.
-"Niall jag är inte redo"Säger hon och jag tittar på henne och ler mot henne.
-"Jag kan vänta tills du är redo"Säger jag och hon kysser mig snabbt och vissar mig det där UNDERBARA leendet som hon har.
-"Tack Niall för att du förstår"Säger hon med ett leende.
-"Jag skulle ALDRIG pressa dig till att göra något du inte vill det vet du"Svarar jag och hon kysser mig igen men det blir inget mer än så.

Jag ler när jag tänker på minnet och drar Annie tät intill mig och kysser henne intensivt.
 
Jag ligger bredvid Annie i sängen hon sover så fridfullt jag ler lite när jag tänker vad som hände för någon timme sen.
-"Niall sluta glo på mig när jag sover"Säger Annie helt plötsligt och jag rycker till när jag ser att Annie har slagit upp sina ögon och ler mot mig och jag börjar skratta lite.
-"Förlåt du va bara så vacker"Säger jag och hon rodnar.
--------------
Kapitel 1 ute på Livet Utan Dig! Skriv vad du tycker!!
3 kommentarer till nästa
 

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Bäst <3 Jag tycker det var bra att du började med en ny... ;)

2012-08-29 @ 18:19:07
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: Tova

Jätte bra!!!

2012-08-29 @ 19:08:35
Postat av: Anonym

bäst <3

2012-08-29 @ 20:08:52
Postat av: Emma! <33

OMG!!!! Grymt bra!!! :) <33

2012-08-30 @ 07:48:11
URL: http://thisismylifeinwords.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0